چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه کارگروه حمایت از تولید واحد های صنعتی شهرستان سیاهکل با حضور مدیران کل و عامل استانی

اختصاصی همای گیلان:جلسه کارگروه حمایت از تولید واحد های صنعتی شهرستان سیاهکل در محل فرمانداری سیاهکل با حضور مدیران کل و عامل استانی برگزار شد.

DSCN0982

این جلسه که با حضور دکتر منتظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، حیدری فرماندار شهرستان سیاهکل و جمعی از مدیران کل ادارات استان  و عامل شرکتها و بانکها برگزار شد فرماندار شهرستان سیاهکل ضمن تشکر از حاضرین در جلسه گفت: در چهارچوب سیاست های مقام معظم رهبری و برنامه ریزی های ریاست جمهوری، دولت سعی کرده در راستای محرومیت زدایی و اتمام طرح های نیمه تمامخدمات شایان توجه ارائه نماید و در این راستا استاندار گیلان و مدیران استانی نقش به سزایی ایفا می نمایند وبا حضور در جلسات شهرستانی نسبت به شناسایی مشکلات و رفع آن اقدام می نمایند.

حیدری افزود: این شهرستان متناسب با استعداد ، سابقه و پیشینه ای که دارد نتوانسته است از خدمات دولتی بهره مند گردد در حالیکه می توانست بیشتر از این برخوردار شود.

وی با اعلام این مطلب که امسال سال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی است افزود: موضوع نگاه به ایجاد اشتغال، تولید و سرمایه گذاری از جمله مهمترین موضوعات امسال قلمداد می گردد که این جلسه هم به خاطر همین برگزار می شود. فرماندار شهرستان سیاهکل خاطرنشان کرد: در داخل این شهرستان واحد های صنعتی ای وجود دارد که برخی به دلیل معوقات بانکی و برخی هم نیمه تمام رها شده اند لذا امیدوارم در این جلسه بتوانیم مشکلات این گونه واحد های صنعتی حل گردد.

حیدری اذعان داشت: همان طوری که می دانید سیاهکل یک شهرستان گردشگری محسوب می شود و یکی از نقاط برجسته گردشگری لونک است که فاقد شبکه برق است لذا تقاضا داریم که در دستور کار امروز قرار گیرد.

DSCN0986DSCN0995DSCN0976DSCN0998DSCN0980DSCN0983

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …