چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه هماهنگی برنامه های نکوداشت هفته پژوهش و فناوری شهرستان رضوانشهر برگزار شد

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری جلسه هماهنگی برنامه های نکوداشت هفته پژوهش و فناوری شهرستان رضوانشهر صبح روز دوشنبه نوزدهم آذرماه سال جاری با حضور مدعوین به ریاست معاون فرماندار رضوانشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، مهندس ابراهیم چراغی با اشاره به دستورالمعل اجرایی فعالیت های پژوهشی و فناوری و شرح وظایف کمیته های شهرستانی تأکید کرد: فعالیت های پژوهشی که در زمینه های مختلف منجر به حل مسائل و ارائه راهکار می باشد باید مورد حمایت و تجلیل مسئولین قرار گیرد.

وی گفت: هفته پژوهش فرصت مناسبی را برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف پژوهش و فناوری در شهرستان فراهم می کند لذا می طلبد ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح شهرستان و ارتقاء شأن و جایگاه پژوهش و فناوری فعلان در این عرصه مورد توجه جدی قرار بگیرد تا بتوانیم در رشد و توسعه شهرستان در زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … گام های مؤثری برداریم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …