چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه هم‌اندیشی محجوب با پیشکسوتان ملوان

به گزارش همای گیلان به نقل از سایت باشگاه ملوان، سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان در جلسه با پیشکسوتان این باشگاه ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین و تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان در گذشته گفت: صاحبان اصلی ملوان شما بزرگواران هستید و افتخار می‌کنم که امروز این سعادت نصیبم شد تا در کنار شما باشم.

t3_74579700946340

محجوب اهداف و برنامه‌های خود را برای حاضرین تشریح کرد و گفت: اگر روزی احساس کنم برای ملوان ثمری ندارم دقیقه‌ای در این تیم نخواهم ماند و ما نباید ذهن هواداران‌مان را خراب کنیم.

وی افزود: به شخصه دوست دارم همبستگی در بین پیشکسوتان بیش از پیش باشد و پیشکسوتان نقش پررنگ‌تری در باشگاه داشته باشند، دلم می‌خواهد به گونه‌ای کار کنم تا در دو سال آینده ملوان روی پای خود بایستد.

در ادامه بهمن صالح‌نیا از حسن نیت و توجه سیروس محجوب به باشگاه ملوان تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم هواداران ملوان رضایت خاطر و علاقمندی شما را با حمایت‌های خود افزایش دهند تا در ادامه ملوانی سربلند و موفق داشته باشیم.

همچنین پیشکسوتان حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را با مالک باشگاه در میان گذاشتند.

* افتتاح موزه و فروشگاه ملوان در سال جدید

سید مهدی امجدی مشاور امور اقتصادی باشگاه ملوان خبر از احداث موزه و افتتاح فروشگاه‌های زنجیره‌ای ملوان در سال جدید داد.

وی عنوان داشت: با توجه به تجارب اقتصادی مالک باشگاه ملوان قصد داریم برای اولین بار در ایران طی یک برنامه مدون و تعریف شده اقتصادی و الگوبرداری از باشگاه‌های ورزشی بزرگ دنیا فروشگاه‌های زنجیره‌ای با برند ملوان را افتتاح کنیم.

در همین راستا و در اولین اقدام اولین شعبه این فروشگاه در ابتدای سال آینده افتتاح خواهد شد و به مرور زمان این شعب و نمایندگی در سطح استان و کشور تعمیم خواهد یافت و این فروشگاه برای شروع از بخش پوشاک و لوازم ورزشی آغاز و به مرور زمان در بخش‌های صنایع غذایی و غیره گسترش خواهد یافت.

امجدی همچنین در مورد تاسیس موزه باشگاه ملوان گفت:با توجه به ریشه و قدمت این باشگاه بزرگ و مردمی و حضور هواداران بی‌شمار این باشگاه چه در داخل و یا خارج از کشور تصمیم داریم با راه اندازی این موزه افتخارات بزرگ این باشگاه را در معرض دید عموم علاقمندان قرار دهیم به همین دلیل تمام افتخارات ملوان از بدو تاسیس تا به امروز در موزه جمع‌آوری خواهد شد و همچنین قصد داریم در کنار این موزه با تاسیس کتابخانه‌ای تمام آثار و نوشته‌ها و بیوگرافی مربوط به ملوان را جمع‌آوری کنیم و محلی برای حضور رودرروی هواداران و بازیکنان برای ارتباط نزدیک‌تر فراهم کنیم.

شایان ذکر است مراحل تاسیس این مجموعه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید می‌رود مراحل باقیمانده تا شروع سال آینده به بهره‌برداری کامل برسد.

About

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …