چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه هم اندیشی روسای هئیت های ورزشی شهرستان لنگرود با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار گردید

در این مراسم خداجوی  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرودگفت : با تلاش و پیگیری های مداوم  توانستیم تا به امروز ۶۲۰۰ نفر از ورزشکاران شهرستان را ساماندهی کنیم که این میزان نسبت به سالهای گذشته ۱۱ در صد رشد داشته است.

2

خداجوی افزود : در سال گذشته ۲۲ هیئت ورزشی در شهرستان وجود داشت که این میزان امسال به ۵۵ هیئت ثبت شده در شهرستان رسیده است.

وی اظهار داشت : انتخاب مربی خارجی برای تیم بیسبال در اطاقور ، راه اندازی هئیت نابینایان ، برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی ،برگزاری اولین دوره سوپرلیگ در لنگرود و همچنین برگزاری بزرگترین همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان از جمله اقداماتی بوده که برای نخستین بار در شهرستان لنگرود صورت گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود تصریح کرد : تمام کارها و فعالیت هایی که در حوزه ورزشی در شهرستان انجام شده است یقینا با تلاش بی وقفه تمام هیئت های ورزشی و حمایت مسئولین شهرستان به ثمر رسیده است  که امیدواریم بتوانیم با حمایت های بیش از پیش ، در رفع مشکلات ورزشکاران شهرستان گامی برداریم.

جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود نیز ضمن معرفی خود به عنوان یک ورزشکار گفت : من وظیفه خود می دانم تا اولین نفری باشم که  پاسخگوی مشکلات شما ورزشکاران باشم.

فرماندار شهرستان لنگرود اظهار داشت : توانمندی شهرستان در زمینه قهرمان پروری بالاست که امیدواریم با امکاناتی که در شهرستان است و با اولویت بندی صحیح  بتوانیم مشکلات موجود را برطرف نماییم .

لاهوتی نماینده شهرستان لنگرود نیز از جمله سخنران دیگر این جلسه بود و گفت : هدف از تشکیل این جلسه این بوده تا فرصتی را برای شما مهیا سازیم که مدیر ارشد ورزشی استان از نزدیک دیدار و صحبت نمایید تا بتوانیم باهم مشکلات موجود را رفع نماییم.

لاهوتی تصریح کرد : افتتاح زمین چمن مصنوعی لنگرود ، ساخت سالن های مختلف در روستاها و همچنین تصویب ساخت دو زمین چمن مصنوعی در شلمان و کومله نشاندهنده توجهی است که به بحث ورزشی در شهرستان می شود.

وی افزود : ما باید تلاش کنیم تا  بتوانیم با جذب بخش خصوصی در کنار اعتبارات دولتی در زمینه رشد ورزشی بکوشیم.

رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز گفت : دو قول را به شما روسای هئیت ورزشی خواهم داد که بدان عمل خواهم کرد اولا بودجه ای که دولت در اختیار ما قرار می دهد را به صورت منطقه ای تقسیم و در اختیار شما قرار دهم و دوما از هر راه رسمی و غیر رسمی که می توان استفاده کرده و میزان سرانه بودجه ورزشی استان را افزایش دهم.

رهنما اظهار داشت :  از تمام روسای ادارات ورزشی و همچنین فرمانداران محترم می خواهم تا با تعامل بیشتر با بخش های خصوصی ما را در پیشبرد شرایط مساعدتر ورزش در استان یاری رسانند.

 وی تصریح کرد : این نوید را به همه هیئت های ورزشی دارم که اعتبارات هیئت های ورزشی را فقط مختص هئیت های ورزشی استان نکنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان خطاب به نماینده شهرستان لنگرود گفت : اگر تدابیری اندیشیده شود تا مالیات ها و درآمدی که از دو شرکت بزرگ چوکا و دخانیات حاصل می شود تنها در خود استان هرینه گردد یقینا تحول بزرگی در سرانه ورزشی استان رخ خواهد داد.

در این جلسه روسای هیئت های ورزشی به برخی از مشکلات موجود در شهرستان اشاره کردند که می توان به مهمترین آنها اشاره کرد : عدم اعتبارات کافی هئیت ها– نداشتن سالن های کافی برای تمرین –  وضعیت نامناسب سالن ها – نبود رینگ برای ورزش های رزمی و …

 1

About

Check Also

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند رییس سازمان جهاد کشاورزی استان …