چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه کمیته برنامه ریزی با محوریت بررسی پروژه های شهرستان ماسال برگزار شد

جلسه کمیته برنامه ریزی با محوریت بررسی پروژه های شهرستان ماسال برگزار شد

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال کمیته برنامه ریزی شهرستان ماسال با محوریت بررسی پروژه های عمرانی در فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار ماسال در این جلسه بیان کرد: مشکلاتی که مردم با آن دست وپنجه نرم میکنند که از گذشته نیز بوده که در دیدارهای چهره به چهره درفضای مجازی، تماسهای تلفنی از سوی مردم به ما انتقال داده شده و به جهت تسریع در روند اجرا، قول پیگیری و برطرف کردن مشکلات را داده ایم .

مهندس گیل چالانی در این جلسه بر لزوم پیگیری مجدانه ادارات در جذب اعتبارات و اجرای پروژه های عام المنفعه در شهرستان تاکید کرد.

وی گفت اگر بتوانیم همه مشکلات را برطرف کنیم مستلزم اعتباری بیش از این اعتباراتی است که اختصاص داده است اما با همین اعتبار موجود دولت سیزدهم درصدد مرتفع کردن مشکلات اصلی و اولویت دار است .

فرماندار به مشارکت تمامی دستگاههای در اجرای پروزه های عمرانی در سطح شهرستان را ضروری دانست و در ادامه به اجرای پروژه پل آرنج پا اشاره داشت و بیان کرد با تشکیل قرارگاه شهید دانیال امامی در بخش شاندرمن با اولویت و اقدام اولیه در حوزه مشاوره و مطالعات اولیه این پروژه انجام شده که در حال پیگیری ویژه است.

فرماندار ماسال بیان کرد مدیران علاوه بر اختصاص اعتبارات شهرستانی، ادارات به صورت استانی نیز باید اعتبارات دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه ماسال سرسبز و دارای طبیعت بکر و گردشگری است اما در حوزه خدمات دهی مناسب به مردم ضعیف در گذاشته ضعیف عمل شده و از زیرساخت های مناسبی برخوردار نیست لذا با توجه به جمعیت شناور، جذب اعتبار به جهت اجرای پروژه های زیرساختی ضروری است/انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …