چاپ مطلب چاپ مطلب

جمشید بائوج لاهوتی بازنشسته شد/سرپرست آموزش و پرورش لنگرود منصوب و معارفه شد

در حکمی از سوی نادر جهان‌آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، مجید فاریابی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش لنگرود منصوب شد.

همای گیلان،در حکمی از سوی نادر جهان‌آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، مجید فاریابی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش لنگرود منصوب شد.

جمیل عباسی غریب معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش لنگرود با اشاره به وضعیت کنونی جامعه و نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت:امیدواریم همه جامعه مسائل بهداشتی  را رعایت کنند تا هرچه زود تر این ویروس مهلک از جامعه ما ریشه کن شود.

وی افزود: نقش آموزش و پرورش با وجود تعطیلی مدارس بسیار پرنگ تر شده است و همکاران با عشق و ایثار در فضای مجازی مشغول به تدریس و روشن نگه داشتن چراغ آموزش هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با قدردانی از زحمات جمشید بائوج لاهوتی در دوران مسئولیت که به افتخار بازنشستگی نائل شد، برای مجید فاریابی سرپرست جدید آموزش و پرورش لنگرود آرزوی موفقیت کرد.

مجید فاریابی، سرپرست جدید آموزش و پرورش لنگرود، ریاست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و ریاست اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش  وپرورش استان گیلان را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است جمشید بائوج لاهوتی از سال۹۲ تا ۹۸ مدیریت آموزش و پرورش لنگرود را برعهده داشت.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …