چاپ مطلب چاپ مطلب

جمع‌آوری و دستگیری ۲۴ نفر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی لاهیجان

همای خبر/فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۸ قاچاقچی، ۶ خرده فروش و۱۰ نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و ۴ کیلو و ۱۴۵ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
سرهنگ ” حمید محمدی نسب ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه بالا بردن حس امنیت و آسایش شهروندان از اهداف اصلی پلیس است اظهار داشت: به منظور برخورد با مجرمان و هنجارشکنان و پیشگیری از وقوع جرم و بالا بردن احساس آرامش برای شهروندان، طرح‌های مختلف انتظامی اجرا می‌شود.
وی افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان لاهیجان به مدت ۳روز اجرا شد که در این طرح، ماموران انتظامی ۸ قاچاقچی، ۶خرده فروش و ۱۰ توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر و به مرجع قضائی معرفی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان ادامه داد: در اجرای این طرح، ۴ کیلو و ۱۴۵ گرم انواع موادمخدر اعم از ۲ کیلو و ۱۶۶ گرم تریاک و یک کیلو و ۳۹۵ گرم شیشه و ۸۶ گرم هروئین کشف شد.
سرهنگ محمدی نسب در پایان با تاکید بر اجرای مستمر اینگونه طرح‌ها خاطرنشان کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد و موادمخدر که زمینه‌ساز بسیاری از جرائم و ناهنجاری‌ها هستند با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

با کانال همای خبر همراه باشید

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …