چاپ مطلب چاپ مطلب

جمع‌آوری و دستگیری ۳۷ معتاد متجاهر و فروشنده موادمخدر

همای گیلان: انتظامی لاهیجان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۲ کیلو و ۱۱ گرم انواع موادمخدر کشف و ۱۶ معتاد متجاهر و ۲۱ فروشنده موادمخدر نیز جمع‌آوری و دستگیر شدند.


سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: طرح ۳ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری فروشندگان موادمخدر در شهرستان لاهیجان اجرا شد.
وی با بیان اینکه در اجرای این طرح، ۲ کیلو و ۱۱ گرم انواع موادمخدر شامل، ۳۵۹ گرم تریاک، ۶۰۰ گرم سوخته تریاک، ۷۲۰ گرم شیره، ۲۰۹ گرم شیشه، ۱۲۳ گرم هروئین و ۲ دستگاه ترازوی توزین کشف شد افزود: ۱۶ معتاد متجاهر و ۲۱ فروشنده موادمخدر نیز در این طرح دستگیر شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر و اعتیاد ابعاد گسترده و پیچیده‌ای دارد که می‌طلبد سایر سازمان‌ها و مردم در امر آموزش، پیشگیری و مبارزه با این معضل اجتماعی با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با تاکید بر اجرای مستمر اینگونه طرح‌ها گفت: خانواده‌ها با ارتقاء سطح دانش خود می‌توانند گام موثری در جهت پیشگیری از اعتیاد بردارند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه ۵۰ و ۶۰

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه …