چاپ مطلب چاپ مطلب

جمع‌آوری و دستگیری ۴۵ معتاد متجاهر و خرده‌فروش موادمخدردر لنگرود

جمع‌آوری و دستگیری ۴۵ معتاد متجاهر و خرده‌فروش موادمخدردر لنگرود
فرمانده انتظامی لنگرود گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۳۲ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۱۳ خرده‌فروش موادمخدر دستگیر شدند.


همای گیلان سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت ۴ روز در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و مناطق جرم‌خیز سطح شهرستان لنگرود اجرا شد.
وی با اشاره به دستگیری ۱۳ خرده فروش موادمخدر در این مدت و تحویل آنها به مرجع قضائی گفت: از این افراد یک کیلو و ۹۲۲ گرم تریاک، ۴۳۰ گرم هروئین و یک کیلو و ۱۲۰ گرم سایر موادمخدر نیز کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود افزود: در این طرح نیز ۳۲ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد بیان داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.
سرهنگ سرخوش‌پور در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در زمینه موادمخدر، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …