چاپ مطلب چاپ مطلب

جمع آوری ۷۲میلیون تومان کمک های مردمی گیلان

جمعیت هلال احمر گیلان ۷۲میلیون تومان کمک های مردمی را جمع آوری کرد.

همای گیلان؛ مهدی ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت : طی سه روز گذشته ۷۲میلیون تومان توسط گیلانی های نوعدوست در سطح رشت و شهرستان های گیلان جمع آوری شد .

وی افزود :کمک های غیر نقدی مردم گیلان بیش از ۱۵ هزارو پانصد بسته مواد غذایی خشک ، ۶ هزار ست بهداشتی ، ۴ هزار و پانصد و شصت کیلو خشکبار ، ۵۰ هزار باکس آب معدنی ، ۳ هزار و صدو چهل و هفت تخته پتو ، ۷۵۲قوطی شیر خشک ،  بیش از ۱۴ هزار قوطی کنسرو و ۹۶۲ ثوب لباس  بود .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با تقدیر از مشارکت خوب مردم گیلان گفت :  ۸۷ پایگاه جمعیت هلال احمر در رشت و شعب هلال احمر گیلان  آماده جمع آوری کمک های مردمی است  .

ولی پور افزود : برای حفظ کرامت مردم حادثه دیده از ارسال وسایل دست دوم خوداری کرده و با توجه به اینکه نیاز مردم منطقه به آب معدنی برطرف شده همچنین شرایط آب و هوایی استان حادثه دیده از مردم تقاضا می شود پوشاک گرم و مواد غذایی فاسد نشدنی را به پایگاه های جمعیت هلال احمر تحویل دهند .

وی گفت  : تا کنون  ۲ هزار هفتصدو نود و دو دستگاه چادر ، ۴ هزار و نهصد تخته پتو ، ۱۶ هزار و هفتصد و بیست قوطی کنسرو و ۶ هزار و سیصدو هشتاد روغن  توسط ۲۳ خودروی سنگین به مناطق زلزله ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان  با تقدیر از اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر افزود  : اعلام شماره‌حسا‌ب‌های شخصی راه را برای سوء‌استفاده افراد سودجو بیشتر باز خواهد کردهمچنین  حضور میدانی گروه‌ها هم  منطقه حادثه را دچار بی نظمی می کند که در نهایت  روند صحیح  امداد رسانی دچار اختلال شده و  توزیع اقلام ضروری و موردنیاز به مردم حادثه دیده مشکل می شود .

بهزاد پرستش معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان گفت  : ۶۵۸ تن از اعضای داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر طی سه روز گذشته در چادرها مستقر بودند همچنین این پایگاه ها ی مردمی از از ۸ صبح تا ۸ شب   آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند .

وی افزود : درگاه پرداخت موبایلی #۳* و نیز #۷۲۴* به سهولت آماده دریافت کمک‌های نقدی هموطنان است و مردم نوع‌دوست در صورت امکان کمک‌های خود را به صورت نقدی به مردم زلزله‌زده ارائه کنند تا اقلام مورد نیاز زلزله زدگان خریداری شده و در اختیار آنها قرار گیرد .

امید عظیمیان معاون جوانان گیلان نیز در پایان تصریح کرد  : برای همدردی با کودکان زلزله زده و تقویت روحیه این عزیران مردم می توانند  کمک های خود را در قالب بسته های اسباب بازی ، لوازم التحریر ، توپ ، عروسک ، بادکنک ، کیف و جوراب زمستانی  به پایگاهها تحویل دهند .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …