چاپ مطلب چاپ مطلب

جهانبخش آرمان:  سرانه ورزشی گیلان در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به عملکرد عمرانی این اداره کل در سال گذشته اظهار داشت:سرانه ورزشی استان گیلان در سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.


همای خبر/جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ضمن تبریک سال نو و تقارن ماه مبارک رمضان با سال جدید در گفتگویی در خصوص عملکرد این اداره کل در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت:در حوزه عمرانی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان با عنایت و حمایت‌های مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر سجادی و همچنین حمایت های استاندار محترم گیلان و تلاش‌های شبانه روزی همکاران، موجب اتفاقات خوبی در این زمینه در استان گردید.
وی افزود: ۱۵ طرح عمرانی در سال ۱۴۰۱با اعتباری بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و مهمترین آنها افتتاح و بازسازی اماکن ورزشی در استان بود که نیاز ورزشکاران و باشگاه‌های مختلف و تیم هاست.
آرمان اضافه کرد:اهم این موارد، بازسازی و استانداردسازی زمین مرحوم سیروس قایقران در بندرانزلی بود که با صعود تیم ملوان بندرانزلی می‌طلبید که ورزشگاه مذکور استاندارد سازی و تجهیز و برای بازی تیم های لیگ برتر در آن آماده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد:چمن طبیعی ورزشگاه عضدی رشت که از مطالبات بحق هواداران دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و داماش گیلان بود در آستانه افتتاح قرار دارد . همچنین نصب صندلی‌ها و بازسازی کامل ورزشگاه صورت گرفته که ان شاءالله دو تیم می توانند بازی های خود را در آنجا برگزار کنند.
آرمان گفت : تجهیز و بازسازی ورزشگاه تیم‌های شهرداری آستارا ، چوکای تالش و آزادی فومن و سایر اماکن ورزشی منجمله چمن مصنوعی ورزشگاه تختی سیاهکل ، سالن شهید ساغری و ورزشگاه لوشان، سالن انقلاب فومن و شهدای لنگرود و بازسازی مجدد ۴۷ مکان و سالن ورزشی از اهم موارد در حوزه عمرانی است.
وی اظهار کرد:هفت استخر راکد و رها شده در ۷ شهرستان گیلان بازسازی ، تجهیز و به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: سه سالن ورزشی در صومعه سرا ، سالن زورخانه ای لنگرود، چمن مصنوعی در شهرستان شفت در ایام‌الله دهه فجر به بهره برداری رسید.
جهانبخش آرمان عنوان کرد:امیدواریم با بهره‌برداری از این اماکن ورزشی و افزایش سرانه ورزشی در گیلان آینده درخشانی برای ورزشکاران با استعداد استان رقم بخورد.
وی همچنین در زمینه ورزشکاران گیلانی گفت:۱۶۳ ورزشکار گیلانی در میادین بین المللی مدال های رنگارنگی را برای کشورمان استان به ارمغان آوردند که از این ورزشکاران با حضور مقام عالی وزارت و همچنین استاندار محترم گیلان، بنده سایر مسوولین استان تجلیل گردید.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار رودسر با تاکید بر لزوم رفع موانع اجرای پروژه ملی سد پلرود گفت: برای ادامه روند اجرای پروژه سد پلرود و سرعت بخشی به آن ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به این پروژه اختصاص یافت

اختصاص ۱۷۰میلیارد تومان اعتبار برای سرعت بخشی به اجرای پروژه سد پلرود فرماندار رودسر با …