چاپ مطلب چاپ مطلب

جهانبخش آرمان فصل تاریخی فوتبال گیلان با صعود۴ تیم به لیگ های بالاتر را به مردم و هواداران فوتبالدوست استان تبریک گفت

کسب این افتخارات برای استان شهید پرور و قهرمان پرور گیلان در تمامی رشته های ورزشی بدون حمایت و همراهی و همدلی مردم غیور،ورزشکاران و مربیان، مسئولان ارشد استان ،استاندارمحترم و مجمع نمایندگان گیلان امکان پذیر نبود.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان بابت صعود مقتدرانه داماش گیلان به لیگ دسته دوم فوتبال کشور از دست اندرکاران این باشگاه و فوتبال استان تقدیر وتشکر کرد.

همای خبر به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، جهانبخش آرمان مدیرکل در پیامی بااشاره به حضور گسترده جامعه ورزش وجوانان گیلان در مراسم عزاداری سید وسالارشهیدان در گلزارشهدای رشت و تسلیت این ایام گفت ؛ تیم های و قهرمانان ورزشی گیلان نشان داده اند چه در ابعاد دینی و فرهنگی و چه در میدان ورزش و قهرمانی با توکل برخداوند منان و توسل برائمه اطهار و تلاش ، تمرین و پشتکار می توانند کارهای بزرگ و بی نظیری را به ثبت برسانند.

جهانبخش آرمان صعود تیم فوتبال داماش گیلان که چهارمین تیم صعود کرده در یک فصل فوتبال درگیلان است را به هواداران پرشور، بازیکنان، کادرفنی ،مدیرعامل و مالک باشگاه تبریک گفت و از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنها قدردانی کرد.

وی گفت ؛ صعود ۴ تیم در یک فصل فوتبالی و بدون سقوط تیمی ،یک رکورد بی نظیر در بین تیم های استانهای کشور محسوب می شود که با حمایت های مسئولین ارشد گیلان ، دکتر عباسی استاندار،مجمع نمایندگان استان، شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی ، مردم و هواداران و برنامه ریزی و تلاش مجموعه باشگاهها ، مدیریت فوتبال و ورزش شهرستانهای گیلان به دست آمده است و جای تقدیر وتشکر دارد.
جهانبخش آرمان گفت ؛ بصورت ویژه ای از حمایت های مسئولین ارشد استان، استاندار محترم،مجمع نمایندگان و شورای تامین گیلان در حمایت از ورزش وجوانان ، قهرمانان و تیم های ورزشی استان تقدیر و تشکر میکنم که باعث کسب افتخارات و عزت در تمامی رشته های ورزشی برای استان شهید پرور و قهرمان پرور گیلان می شوند.

تیم فوتبال داماش گیلان ساعتی پیش در دیدار برگشت فینال لیگ دسته سوم فوتبال کشور ۲بریک تیم بنیامین ورزشی تهران را برد و درمجموع ۴بریک پیروز شد و به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …