چاپ مطلب چاپ مطلب

جوابیه بیمارستان ۲۲ آبان در پاسخ به انتقاد عضو شورای شهر لاهیجان

همای گیلان: پس از انتقاد رحیم کشاورز عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان روابط عمومی بیمارستان ۲۲ آبان جوابیه ایی صادر نمود که متن آن به شرح زیر است:

 
با سلام و احترام

در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان محترم شورای شهر موارد زیر جهت اطلاع مردم شریف اعلام میگردد :

۱)در روزهای پایانی مرداد ماه سال جاری، آزمایشگاه تشخیصی طرف قرارداد بیمارستان اعلام نمود از یک هفته دیگر قادر به ارائه خدمت نبوده و مسوولیتی به عهده نمیگیرد.
بیمارستان ۲۲ آبان علیرغم همه کمبود های تجهیزاتی و پرسنلی با بسیج همه امکانات و نیروهای مرتبط و آشنا به آزمایشگاه از جمله چهار نیروی مشغول به کار در واحد پاتولوژی از تاریخ اول شهریور امسال اقدام به اداره دولتی آزمایشگاه نموده و مفتخر است که طی این مدت هیچ خللی در روند تشخیص و درمان بیماران صورت نگرفته است.لازم به ذکر است همه نمونه های پاتولوژی بیماران بستری از طرف بیمارستان و با هزینه دولتی به آزمایشگاه پاتولوژی دانشگاه فرستاده میشود و در کوتاهترین زمان و بدون اخذ هزینه ایی از بیماران به پزشک معالج و بیمار ارائه میگردد. همچنین از ماه آینده با جذب نیروهای جدید مجددا بخش پاتولوژی در بیمارستان بازگشایی میگردد.
۲) در خصوص تعطیلی بخش سنگ شکن نیز به اطلاع میرساند که شرکت طرف قرارداد با پایان قرارداد قبلی ، درخواست دریافت ۳۰ درصد معادل ۱۳۰ هزار تومان هزینه مازاد بر تعرفه دولتی داشت که با توجه به طرح تحول نظام سلامت، غیرقانونی و غیر قابل پذیرش میباشد. این موضوع و عدم پرداخت معوقات بیمه ایی و در نتیجه عدم دریافت همه مطالبات پیمانکار باعث تعطیلی واحد سنگ شکن گردید.
طبق توافق با مسوولین دانشگاه علوم پزشکی ،واحد سنگ شکن در بیمارستان جدید در حال احداث دکتر پیروز،پیش بینی و راه اندازی خواهد شد.

روابط عمومی بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …