چاپ مطلب چاپ مطلب

جواد نجار تمیزکار از انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد

جواد نجار تمیزکار از انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد

جواد نجار تمیزکار کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه لاهیجان و سیاهکل با انتشار بیانیه ای از ادامه رقابت در انتخابات انصراف داد….

همای خبـر- نقل از گیل و دیلم ، متن بیانیه به شرح زیر می باشد.
به نام خداوند جان و خرد
مردمان خوب شهرستان های لاهیجان و سیاهکل و بخش های رودبنه ، دیلمان و پیرکوه
با درود و احترام
در این روزهای خجسته ی ماه شعبان و اعیاد پر برکت آن برای شما روزگاری خوب و خوش آرزومندم و امیدوارم همواره در پناه خداوند بزرگ، تندرست باشید.
اینجانب «جواد نجار تمیزکار» فرزند کوچک شما بزرگ مردان و زنان این کهن سرزمین ، که با داشتن سرمایه های طبیعی ، تاریخی و فرهنگی پر آوازه ، بر تارک سپهر ایران اسلامی عزیز می درخشد، با درک شرایط حساس کنونی کشور برای گذر از چالش های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ، هنری و … شهرستان های سیاهکل و لاهیجان، با ۱۴ سال سابقه اجرایی در شورای اسلامی شهر لاهیجان و پشتوانه علمی ۳۰ ساله در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، پا در عرصه ی انتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی گذاشتم. زیرا بر این عقیده ام افرادی که به عزت و سر افزاری ایران عزیز می اندیشند، نمی توانند از موقعیت های حساس کشور، بی تفاوت گذر کنند.
از همان آغاز ثبت نام ، با نامهربانی عده ای محدود مواجه شدم اما لطف پروردگار و دعای شما نیکان مددکار بود و علی رغم همه ی شایعات و بدخواهی بدخواهان، مورد تایید نهایی شورای محترم نگهبان قرار گرفتم و عزم خویش را برای حضوری پر رنگ در انتخابات جزم کردم.
اما با فضای سیاسی نابرابری مواجه شدم که مرا بر چند راهی های گوناگون ؛ «توسل بر ماتریالیزم اخلاقی ، یا سیاست ورزی صادقانه» ، «پناه بردن به اصحاب زر و زور و تزویر ، یا ماندن بر عهد خویش با مردم»، «رقابت به هر قیمتی و اتخاذ سیاست های ماکیاولی ، یا رعایت اصول دینی و اخلاقی و …» قرار داد.
پس از مشورت با دوستان و صاحبان خرد و اندیشه به این نتیجه رسیدم که استمرار حضور در این عرصه برایم امکان پذیر نیست و با تاکید بر عهدی که با مردم ، خانواده های شهدا و ایثارگران، بازاریان، فرهنگ دوستان، هنرمندان، جوانان و ورزشکاران، کشاورزان و صنعتگران و در یک کلمه، انبوه خلق داشته ام، بر آن شدم از جایگاه نامزد انتخاباتی پایین آمده و در کنار مردم عزیز بمانم و برای دیگر کاندیداهای گرامی آرزوی موفقیت کنم.
اینجانب ضمن سپاس از همه ی همراهان و دوستان و اعضای ستاد که صادقانه و مجدانه تا این لحظه مرا یاری کردند انصراف خویش از نامزدی انتخابات را اعلام می نمایم و تاکید می کنم برای همه ی کاندیداهای موجود احترام قائلم اما بنای جانبداری از هیچ یک از این عزیزان را ندارم و ضمن پافشاری برحفظ جمهوریت نظام اسلامی روز جمعه در راستای فرمایشات رهبری معظم در کنار سایر مردم پای صندوق رای حاضر خواهم بود و به فرد منتخب خویش رای خواهم داد. امیدوارم این فرزند کوچک را از دعای خیر خود محروم نکنید.

با آرزوی عزت و سربلندی ایران عزیز.
جواد نجار تمیزکار
نامزد دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی

 

 

About نسرین عشقی

Check Also

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + تصاویـر

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + ‌تصاویـر اولین همایش انجمن ناشنوایان شهرستان …