چاپ مطلب چاپ مطلب

جواد نجار تمیزکار : در طی هفت سال با بسیاری از ناملایمات که برخی ها بر سر راه جشنواره تئاتر شهروند ایجاد کردند، ساختیم تا این جشنواره به رشد خود برسد

همای گیلان: مراسم تجلیل از عوامل اجرایی رویداد فرهنگی، اقتصادی روز لاهیجان و هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان ، جواد نجار تمیزکار نائب رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در این مراسم با اشاره به این که امسال لاهیجان برای هفتمین سال متوالی میزبان جشنواره تئاتر خیابانی شهروند بود، اظهار داشت: هدف مدیریت شهری لاهیجان این بود که با استفاده از زبان فاخر هنر با مردمان فرهیخته این شهر که لایق بهترین گفتارها هستند با آنان سخن بگوید. وی افزود: آنچه که وظیفه شهروند است و مدیریت شهری می بایست در آموزش آن بکوشد با زبان هنر که رساترین و شیواترین زبان هاست به مردم گفته شود و در این راستا هنرمندان کشور به یاری تیم مدیریت شهری می آیند .
وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان با کمک رفتگرهای با غیرت و کارکنان و مدیران زحمتکش شهرداری و هنرمندان این شهر تا به امروز سرپا مانده است ، اظهار داشت : در طی این هفت سال با بسیاری از ناملایمات که برخی ها بر سر راه این جشنواره ایجاد کردند، ساختیم تا این جشنواره به رشد خود برسد .
نجارتمیزکار همچنین به حمایت همه جانبه و وفاق و همدلی بین مسئولین و مدیریت شهری اعم از نماینده ولی فقیه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، روسای ادارات و ارگانها و… اشاره نمود و افزود : خوشبختانه این وفاق و همدلی زبانزد شده و بعنوان یک الگو مطرح است .
نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با تقدیراز حمایت مردم لاهیجان از جشنواره تئاتر شهروند ، گفت : اگر پشتیبانی و حمایت مردم همچنان ادامه داشته باشد این جشنواره در سالهای آتی بین المللی خواهد شد.

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …