چاپ مطلب چاپ مطلب

جوان ۲۸ ساله در ساحل چابکسر غرق شد

اختصاصی همای گیلان:فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از غرق شدن جوانی  ۲۸ ساله حین شنا در ساحل گل سرخ چابکسر (خارج از طرح دریا) این شهرستان خبرداد.

 

سرهنگ شعبان پایمرد در این باره گفت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک نفر در ساحل گل سرخ چابکسر این شهرستان بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود:فرد غرق شده به هویت (ف.ع) اهل و ساکن تهران بوده که با خانواده اش  جهت شناکردن به ساحل مورد نظر که خارج ازطرح سالم سازی دریا و نیز منطقه ممنوعه شنا بوده اقدام به شنا نموده و به تذکرات عوامل یگان ویژه اعتنایی ننموده و به جهت عدم آشنایی کامل به اصول شنا دچار غرق شده که با تلاش عوامل غریق نجات و مرزبانی نامبرده از دریا بیرون کشیده شده و برابر اعلام اکیپ اورژانس فاقد علایم حیاتی بوده و باهمکاری ماموران انتظامی جسد بی جان این جوان ۲۸ ساله را از دریا خارج و به بیمارستان منتقل می کنند.

سرهنگ پایمرد در ادامه اظهار داشت:جسد بی جان وی  توسط عوامل اورژانس جهت اطمینان بیشتر به بیمارستان امام سجاد رامسر انتقال یافته و طی  تحقیقاتی که در محل از افراد که حضور داشتند مبنی براین بوده که نامبرده بدون توجه به اطرافیان به قسمت عمیق دریا پیش روی کرده که همین امر موجب غرق وی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان از شهروندان خواست تا مراقب فرزندان عزیز خود بوده و آنان را در خصوص خطراتی که منجر به تهدیدشان می شود آگاه نمایند تا از بروز چنین حوادث  ناگوار و دلخراشی پیشگیری شود.

About

Check Also

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است   به گزارش همای خبر و …