چاپ مطلب چاپ مطلب

 حاج احمدشیخ شعربافان:ایستادگی درمقابل زورگویان و ایجاد امنیت درمنطقه محبوبیت سردارسلیمانی راصدچندان نموده است

اختصاصی همای گیلان:باتوجه به فرارسیدن اولین سالگردسردارسلیمانی خبرنگارهمای گیلان گفتگویی با حاج احمدشیخ شعربافان ازجانبازان جنگ تحمیلی فراهم نموه است که با هم این گفتگورا می خوانیم:
حاج احمد شیخ شعربافان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی با عملکرد، رفتار و کردار خود توانست قلب شمردم را تسخیرکند.کسی نمی تواند این همه محبوبیت رابدست اورد مگر اینکه خدمات اودرراه رضای خدا باشد.

#سیاسی کاری برخی مقامات ،مهمترین معضل برای انقلاب شده است#


وی افزود :دلیل این مصاحبه خودستایی و خودنمایی نیست بلکه به قول حاج‌قاسم‌سلیمانی وقتی کار مثبتی انجام می‌گیرد باید اطلاع رسانی شود. هدف اصلی این مصاحبه ادای دین نسبت به سردار دل هاست تا گفته شود چه عواملی باعث فاصله اجتماعی مدیران با مردم می شود و چه عاملی باعث محبوبیت یک مسئول.
حاج احمد شعربافان ادامه داد و گفت: آنچه باعث فاصله مردم از مسئولین می شود شیوه زندگی آنهاست. مسئولی که هدف از ریاست راپر کردن جیب خود بداندو وقت خود را صرف امیال شخصی کند با مسئولی که تمام هم و غم او خدمت‌رسانی به مردم باشد، قطعا از دیدگاه مردم برابر نیست. اختلاس و رانت ، اژدهای دو سری است که ضربه سنگینی به انقلاب واردنموده است . انقلابی که با شعارها وحمایت مردم روی کار آمدویک انقلاب مردمی بود به ناگاه به دست برخی از نااهلان افتاد. اما این دسته افراد مطمئن باشند که مردم خوب می دانند که چه کسی خدمتگزار است و چه کسی دنبال امیال شخصی . امروز سیاسی کاری برخی مقامات ،مهمترین معضل انقلاب است. برخی از افراد حزبی،اصلا توسعه حکومت برای آنها مهم نیست بلکه برای آنها این مهم است که حزب آنهاروی کارباشد تا بتوانند به هدف خود برسند این گروه همواره کارشکنی می‌کنند و خدمات انقلاب را نادیده می‌گیرند و جو را متشنج می‌کنند. اینها فرمایشات بزرگان انقلاب را تفسیر به رای می کنند .اما می بینید چهره ای همچون سردار سلیمانی ساده زندگی می کندو همه افراد جامعه را فرزندان خود می داند چه با حجاب چه بی حجاب ودر مقابل زورگویان ایستادگی می‌کند با تکفیری‌های داعش می جنگدودیدید چگونه دردل مردم جا خوش کرد.
وی ادامه داد:سردارسلیمانی مقاومت و ایستادگی خود در مقابل این افراد را فقط وابسته به مرز، حدود و ثغور کشورما نمی‌دانست بلکه از همه افراد در کشور های اسلامی مانند عراق ،سوریه ولبنان دفاع می کرد. وعده سرنگونی داعش را می دهدوآن را عملی می کند . لذاوقتی به شهادت می رسد تمام افشار از هر سن ،گروه و کیشی در مراسم دفن و کفن وی شرکت می‌کنند به سر و سینه خود می زنند و بزرگترین مراسم در کشور بعد از فوت امام خمینی (ره) برای او برگزارمی کنند.
شعربافان اضافه کرد:منش وکردارسردارسلیمانی رانمی شود در گفتارو کتاب خلاصه نمود.
#اقازاده ها مستثنا ازرعایت قانون#

وی تاکیدکرد: بهترین قضات ، مردم هستند که می‌دانند چه کسانی خدمت گزارند .زندگی حاج قاسم بعد از فوت او می‌تواند درس بزرگی برای مدیران و مسئولین باشد که اگر مردم دوستدار ش هستندبه خاطرسلامت وپاک دستی وی می باشد.
وی اختلاس را مهمترین معضل اجتماعی حال وحاضرکشورما توصیف کردوگفت:به نظر می رسد حکومت باید اقدامات اساسی دربرخوردبا مفسدین اقتصادی داشته باشد تا مردم به انقلاب دلگرم شوند.مردم از گرانی به تنگ آمده‌اند، از ناعدالتی رنج می برند . مردم عادی اگر درخواست وام ۵ میلیونی کنند باید دو ضامن داشتن باشند اما گاهی می‌بینیم یک آقازاده میلیاردها وام می‌گیرد بدون هیچ ضمانتی !!!چرا باید ثروت ملت در دست عده‌ محدودی از افراد باشد،؟ قرار نبود مردم تاوان پس دهند، قراربود توزیع عادلانه ثروت داشته باشیم.

#جوان یعنی تولید،تولیدیعنی خودکفایی#

وی اذعان داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک ملت است . کشورما از حیث نیروی انسانی در زمره ی کشورهای جوان به حساب می اید که اگر مدیریت به آنها سپرده شود خواسته‌های گام دوم انقلاب عملی می‌شود. امروز جوان تحصیل کرده ما نه می‌تواند در بخش دولتی مشغول به کار شود و نه در بخش خصوصی و سرمایه هم ندارد تا کارآفرینی کند و شغلی برای خود ایجاد نماید .جوان یعنی تولید، تولید یعنی خودکفایی. کشوری که این همه سرمایه انسانی و خدادادی دارد ، حق مردمش این نیست که به خاطر نیازمالی کلیه خود را بفروشد. برخی مردم از خریدن نان عاجزند در کشور ثروتمندی مثل ایران انتظار بیشتری می رود.
#فاصله شعارتاعمل#

شعربافان تصریح کرد : یکی از دلایل عدم مشارکت مردم در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی همین شعارهای نمایندگان مجلس بود که شعارهای آنها با واقعیت موجود همخوانی نداشت. مردم انسان های خوب را دوست دارند و همنشینی با مدیران خدمتگزار، افتخاری برای مردم به حساب می آید.
به عنوان مثال وقتی اینجانب پیشانی حاج قاسم را در مسجد نور فاطمی تهران به نمایندگی از موکب‌داران وهیات های مذهبی بوسیدم برای خودبزرگترین افتخار می دانم .
وی بابیان اینکه نباید ظاهرافرادملاک برتری باشد، اظهارداشت :حاج قاسم کسی بودکه به ظاهر مردم توجه نمی کرد اگر مشکلی در جامعه وجود داشت مسئولین را مقصر اصلی می دانست.فردی با پیراهنی آستین کوتاه وارد سپاه شد ، در گزینش پذیرفته نشد اما همین فرد از دست رهبر انقلاب نشان مالک اشتر را دریافت می‌کند .
خاطرنشان کرد: محبوبیت سردارسلیمانی فقط در امور رفتاری و سلامت نفس وی خلاصه نمی شد بلکه فراهم نمودن امنیت داخلی ، مهمترین مولفه و ویژگی وی بود .ضمن آنکه در کنار هم این ویژگی ها چهره واقعی مقامات آمریکایی که حامی تروریست می باشند را برملا کرد.
وی بیان داشت :امسال در ایام محرم و عاشورای حسینی ۲۳۰۰۰ غذای گرم بین کارتن خواب ها و مردم نیازمند توزیع نمودیم که جا دارد از همه کسانی که دراین راه ،کمک حال ما بوده اند همچون سردار اشتری فرماندهی ناجا و قاسم رضایی جانشین وی، سردار حسینی جانشین پلیس راهور ،رئیس پلیس گیلان ،پلیس راهور گیلان ،ریاست سازمان تبلیغات اسلامی گیلان، بسیج تهران ،هیئت رزمندگان، جمعیت هلال احمر کشور و همه کسانی که کار حسینی نمودند تقدیر و تشکر شود .
وی ادامه داد :در سیل اخیر اهواز، حدود سه هزار و اندی چکمه به سیل زدگان ،قرارگاه ها و موکب ها که در میدان حضور داشتند اهدا نمودیم ضمن اینکه که مقدار زیادی ژل و ماسک به صورت صلواتی از طریق دوستان تهیه نمودیم و در اختیار این عزیزان قرار دادیم.
وی با تاکید بر این که از همه مردم می خواهیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی زحمات کادر درمان را هدر ندهند گفت :امسال به همین دلیل نتوانستیم در ایام محرم و اربعین حسینی در کربلای معلی حضور یابیم اما هیئت عزاداران الشبانات عراق در نبود ما نگذاشتند پرچم هیئت بر زمین بماند. به جهت اینکه هرکس موکب یا پرچمی بر پا کرده بود در مسیر راه از آنها پذیرایی به عمل آمد ،که جا دارد از ابو باقر که خادم الزوار بود تقدیر و تشکر شود و امسال اولین سالگرد پسر شهید ایشان بود این سالگرد را خدمت ایشان و خانواده و عشیره شبانات تسلیت عرض می نمایم. اینجانب به نمایندگی هیئت و موکب های ایرانی علی الخصوص مردم کاشان ،اصفهان ،گیلان،مازندران.ایلام ،اصفهان و غیره که طی این ایام به عراق سفر می‌کردند و از ما پذیرایی می‌ نمودند از جناب ابو باقر تقدیر و تشکر می نمایم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه پاسداران از بازوان انقلاب هستند که خدمات آنها بر کسی پوشیده نیست و اگر امروز امنیت در کشور ماحاکم است به خاطر جانفشانی این عزیزان در مواجهه با داعش بود که جانانه مقاومت نمودند .

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …