چاپ مطلب چاپ مطلب

حادثه مرگبار برای جوان لنگرودی

همای گیلان: فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از برخورد یک دستگاه موتورسیلکت به خاور و مرگ یک جوان ۱۹ ساله در اثر این تصادف در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین نیک‌فردگفت: ماموران انتظامی شهرستان در پی دریافت خبری از مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف، بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در برخورد یک دستگاه موتورسیکلت به یک دستگاه خاور، راکب ۱۹ ساله موتورسیلکت به شدت مجروح شده و در حین انتقال بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.
وی علت این حادثه  را انحراف راکب موتورسیکلت از مسیر اصلی عنوان کرد و افزود: هر دو وسیله نقلیه جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند.
سرهنگ نیک‌فرد با اشاره به اینکه موتور سیکلت به خودی خود نسبت به سایر وسایل نقلیه مخاطرات و آسیب پذیری بیشتری برای راکب و سرنشین دارد و در برخورد با وسایل نقلیه خودرویی از استحکام بسیار کمتری برخوردار است از راکبان این وسیله نقلیه خواست ضمن احتیاط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حتما از تجهیزات ایمنی استفاده کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About سردبیر

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …