چاپ مطلب چاپ مطلب

حاشیه‎‌های عجیب بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس

دیدار دو تیم فولادخوزستان و پرسپولیس تهران که امروز در اهواز برگزار شد، همراه با حاشیه‌هایی بود.

 این دیدار که از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز (شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، با برتری ۲ بر یک فولادی‌ها به پایان رسید.

پیش از آغاز بازی، بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم به سمت یکدیگر رفتند و با یکدیگر خوش و بش و روبوسی کردند. پیام صادقیان، بازیکن تیم پرسپولیس نیز به سمت فرکی رفت و با وی روبوسی کرد.

بازیکنان تیم پرسپولیس در حالی که دسته گل به دست داشتند، به سمت تماشاگران رفتند و گل‌های خود را تقدیم آن‌ها کردند.

تقریبا ۲۰ هزار نفر از نزدیک این بازی را تماشا کردند و هواداران فولاد نیز با شعار معروف “خوزستان برزیلته”، “اهواز بی‌قراره، فولاد باید گل بزنه” و “فولاد شهر اهواز” این تیم را تشویق کردند. همچنین هواداران پرسپولیس به تشویق دایی پرداختند.

سیدشریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از میهمان ویژه این دیدار بودند.

بعد از گل اول فولاد، سوشا مکانی، گلر این تیم با یکی از خبرنگاران صدا و سیما درگیری لفظی پیدا کرد.

همچنین افرادی که اقدام به اسکن کردن کارت وی‌.آی.پی ورزشگاه و فروش آن بین هواداران می‌کردند، دستگیر و به یگان ویژه تحویل داده شدند.

بعد از پایان بازی نیلسون، دروازه‌بان پرسپولیس که به گل دوم فولاد به علت هند بودن معترض بود، با عصبانیت به سمت داور رفت و به شدت اعتراض کرد که با وساطت علی دایی و کادر فنی، این موضوع ختم به خیر شد.

بعد از اتمام بازی در حالی که علی دایی قصد خارج شدن از زمین را داشت، یکی از تماشاگران به سمت وی بطری آب پرتاب کرد و علی دایی نیز در واکنش به این حرکت با عصبانیت به سمت یکی از مسوولان نیروی انتظامی رفت و به وی در این خصوص اعتراض کرد.

About

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …