چاپ مطلب چاپ مطلب

حامی سرسخت افشین گلباغی و مخالف آمدن رضا کحالی به لنگرود ، از چه کسی در آزمون مجلس دهم حمایت کرد؟ / آیا زخم کهنه رئیس سابق شورا سر باز کرده است؟

همای گیلان: براستی برخی از اعضای شورای شهری مثل لنگرود به چه میزان در تحقق اهداف  و چشم انداز توسعه شهری ، موفق بوده اند که امروز به پشتیبانی نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم شتافته اند؟

index
اگر به خاطر داشته باشید افشین گلباغی که خود از اعضای شورای شهر لنگرود بود و با حمایت غلامرضا منصفی رئیس سابق شورای این شهر بر مسند شهرداری لنگرود قرار گرفت،که عملکرد ضعیف وی در دوران مدیریت با نارضایتی های فراوان مردمی هم مواجه شد و سرانجام بعد از تغییر ترکیب هیئت رئیسه و برکناری منصفی از ریاست شورا،زمزمه های رفتن گلباغی از شهرداری قوت گرفت و سرانجام این جوان به یکباره شهردار شده ، با رفتن حامی اش برکنار شد.

isdndex
تابستان گذشته بود که برکناری غلامرضا منصفی از ریاست شورای شهر لنگرود که نقدهای جدی و نارضایتی مردم این شهر از مدیریت دو ساله وی موجب شد تا امیدواری نسبی در مردم این شهر ایجاد شود،چرا که شهرداری لنگرود و شهردار مورد حمایت منصفی،تمام وقت خود را وقف امور جاری و درگیر بدهکاری های مجموعه شهرداری کرده بودند.

آمدن رضا کحالی به لنگرود موجی از امیدواری ها را پس سال ها سرخوردگی در این شهر زنده کرد ، آمدنی که اگر لجبازی های رئیس سابق شورای شهر لنگرود(غلامرضا منصفی) نبود ، همان دو سال پیش و قبل از آمدن انصاری و گلباغی اتفاق می افتاد.

indexfsdfsd
حال ؛ آزمون حساس مجلس دهم در کشور فرا رسیده است و برخی از اعضای شوراهای شهردر گیلان ، جهت گیری های خود را علنی کرده اند.
استان گیلان با جمعیت قریب به دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر، دارای ۱۳ کرسی نمایندگی در بهارستان است که در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۹۷ کاندیدا برای کسب این تعداد کرسی به رقابت می‌پردازند.

هرچند فضای انتخاباتی حاکم بر شهر لنگرود با سایر شهرستان‌ها اندکی تفاوت دارد اما، ویژگی بارز تمام فعالیت‌های انتخاباتی در سطح استان، دعوت برخی از اعضای شورایی این شهر به حضور حداکثری پای صندوق‌ها ، جهت رای دادن به فرد مورد نظرشان است.
حامی سرسخت افشین گلباغی و مخالف آمدن رضا کحالی به لنگرود ، از چه کسی در مجلس دهم حمایت کرد؟ / آیا زخم کهنه سر باز کرده است؟

inddfsdfex
دو شب گذشته بود که رئیس اسبق شورای شهر لنگرود که دل خوشی هم از نماینده فعلی مردم این شهر (مهرداد لاهوتی) ندارد به طرز عجیبی از میزبانی نماینده شهر در محله ی خود شانه خالی کرد!
شنیده های ما از لنگرود حکایت از آن دارد که غلامرضا منصفی که جزو هیئت امنای مسجد آنسرمحله است درحالی که از مدت ها قبل ، برنامه آمدن مهرداد لاهوتی به این مسجد اعلام شده بود ، از باز کردن درب مسجد و آمدن به استقبال نماینده شهر به رسم ادب خودداری می کند و به طرز عجیبی مراسم آن شب برگزار می شود.

sdfds
اما ماجرا وقتی جالب می شود که منصفی ، شب بعد از این ماجرا ، آغوش گرم خود را برای سیدگل آقا پورعباس ، یکی از نامزدهای اصولگرای مجلس دهم در لنگرود که در دوره گذشته مورد حمایت جبهه پایداری هم بود باز می کند!
در این مراسم بود که رئیس سابق شورای شهر لنگرود و حامی تمام قد افشین گلباغی (شهردار سابق) و از مخالفان جدی آمدن رضا کحالی ، به لنگرود از کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری در دوره گذشته ( سیدگل اقا پورعباس) حمایت کرد و از مردم آن محل خواست که از این فرد حمایت کنند.
باید دید که مردم لنگرود در روز ۷ اسفند انتخاب خود را به کسی که ثابت کرده نمی تواند در لحظات مهم و حیاتی ، تصمیم احسن را برای منافع مردم شهر اتخاذ کند ، می سپارند یا خیر.//تابناک

About سردبیر

Check Also

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال عمومی خوب؛ روند رو به بهبودی همه نوزادان حادثه

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال …