چاپ مطلب چاپ مطلب

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی امام‌جمعه بندر کیاشهر شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی امام‌جمعه بندر کیاشهر شد

آئین تکریم و معارفه امام‌جمعه بندر کیاشهر با حضور مسئولان و مردم ولایت مدار در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

همای گیلان، به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای دیار ما، آئین تکریم و معارفه امام‌جمعه بندر کیاشهر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی الله عادلی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان و جمعی از مسئولان و مردم پیش از ظهر امروز در مسجد جامع بندر کیاشهر برگزار شد.

در این مراسم از خدمات ۹ ساله حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی کریمی در سنگر نماز جمعه شهر بندر کیاشهر قدردانی شد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی به‌عنوان امام‌جمعه جدید شهر بندر کیاشهر معرفی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی الله عادلی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان در این مراسم حکم ۳ ساله امامت جمعه حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی را قرائت کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی متولد سال ۱۳۶۱ در شهرستان رودسر، دارای تحصیلات حوزوی است و پیش‌ازاین امامت جمعه شهر مومن‌آباد استان لرستان را عهده‌دار بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی به همراه جمعی از مسئولان صبح امروز پس از ورود به بندر کیاشهر در مزار شهدای این شهر حاضر شدند و ضمن غبارروبی و گل‌افشانی به ساحت مقدس شهدای این شهر و مزار حجت‌الاسلام رمضانعلی اسماعیلیان امام جمعه فقید بندر کیاشهر ادای احترام کردند و سپس در آیین تکریم و معارفه شرکت کردند.

مسئولان و مردم ولایت مدار بندر کیاشهر پس از برگزاری آئین تکریم و معارفه، اولین نماز جمعه این شهر را به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی اقامه کردند.

گفتنی است حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی کریمی امام‌جمعه سابق بندر کیاشهر ۱۰ اسفندماه امسال به سمت امام‌جمعه شهرستان سیاهکل منصوب‌شده بود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …