چاپ مطلب چاپ مطلب

حجت اسلام علیخانی در یادواره برادران شهید ندیمی: هیچ دولتی در ایران بدون هماهنگی با رهبری نمی تواند کار کند/ عرب ها قابل اعتماد نیستند

اختصاصی همای گیلان:  یادواره برادران شهید ندیمی با سخنرانی حجت السلام علیخانی و با حضور اقشار مختلف مردم و مقامات کشوری،استانی و شهرستانی برگزار شد.
ابتدا رفیعی قاری بین المللی قرآن به تلاوت آیات کلام الله مجید پرداخت. سپس اسداللهی به مداحی پرداخت.
حجت السلام علیخانی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مشاور پارلمانی مجمع تشخیص نظام در این مراسم را مجلس بسیار باشکوهی با حضور مردم لاهیجان دانست و عنوان کرد: با دعوت ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس در این مراسم شرکت کردم .
وی افزود: من سخنران آنچنانی نیستم اما بنا به علاقه ایی که به آقای ندیمی داشته ام در این مراسم سخنرانی میکنم.

DSCN7252
علیخانی این ایام را ایام مقدسی دانست و اظهار داشت: دیروز شما مردم به آرمانهای امام لبیک گفتید و امروز هنچنان پای آرمانهای امام ایستاده اید و از امام خامنه ایی دفاع میکنید.
وی بیان داشت: رئیس جمهور محترم تا جایی که توانست وعده های خود را پیگیری و مسئله هسته ایی که از مشکلات روز کشور بود را به سرانجام رساند.
علیخانی ماه بهمن را ماه مقدسی عنوان کرد و ادامه داد: امام در این ماه در زمانی که تمامی راه ها بر روی امام بسته شده بود و شخصبت های بزرگی همچون رهبر انقلاب و شهید بهشتی با تحصن در دانشگاه تلاش های بسیاری انجام دادند و سرانجام به ناچار بختیار مجبور شد فرودگاه ها را باز کند و امام با استفبال بی نظیر مردم وارد کشور شد.
وی گفت: امام پس از ورود در بهشت زهرا سخنرانی کرد و پس از چند روز از مردم خواست ک حکومت نظامی را نادیده بگیرند و ملت آمدند و پیروزی نصیب ما شد.
امروز انقلاب ۳۷ ساله شدو انقلاب ما باعظمت در دنیا می درخشد
حجت السلام علیخانی گفت: با آتش افروزی تکفیری ها و داعشی ها درعراق سوریه وبسیاری کشورها امروز به فضل رهبری و نیروهای مصلح و پشتوانه مردم بالاترین امنیت را ایران در دنیا دارد و همه در آسایش به سر می بریم.

DSCN7246
نماینده مردم قزوین گفت: ما قدم به قدم سرباز امام بودیم، هستیم و خواهیم بود.
وی خاطر نشان کرد: هیچ دولتی در ایران موفق نخواهد بود مگر اینکه با رهبری هماهنگ باشد و به رهنمودهای ایشان عمل کند، نمونه آن مسئله هسته ایی است و دولت روحانی با هدایت های رهبری و هماهنگ با قوای دیگر توانست در مسئله هسته ایی موفقیت بدست آورد .
علیخانی افزود: ۷ قطعنامه شورای امنیت بر علیه ایران صادر کرد و آن فردی که نمیخواهم نامش را ببرم با بی فکری و بی تدبیری همه آن ها را کاغذ پاره خواند که کاری از آن ساخته نیست اما دیدید که قطعنامه ها فشار بسیاری به کشور وارد کرد و در انتها با همکاری ۳ قوا و هماهنگی رهبری دولت توانست مسئله هسته ایی را به سرانجام برساند.
حجت السلام علیخانی اظهار داشت: از گذشته عربها قابل اعتماد نبودند و هیچ گاه نیستند و همین عربستان که همه میبینید شبخ نمر را کشتند و شیعه ها را در یمن و کشورهای دیگر می کشند و اینها بلایی هستند برای دنیا.
وی بیا نمود: دیروز با حضور شما تمام رسانه های داخلی و خارجی اذعان داشتند که مردم باز هم به این انقلاب و حکومت وفادار هستند و شما مردم همچنان در صحنه ها به خصوص انتخابات حضور داشته باشید..
علیخانی در انتها کفت: امیدواریم دولت روحانی بتواند با حل شدن مسائل هسته ایی بتواند اقتصاد را از این پس دچار رونق کند و از این حالت رکود خارج کند.

DSCN7114 DSCN7115 DSCN7120 DSCN7122 DSCN7128 DSCN7129 DSCN7131 DSCN7136 DSCN7140 DSCN7142 DSCN7147 DSCN7151 DSCN7152 DSCN7154 DSCN7158 DSCN7161 DSCN7163 DSCN7164 DSCN7166 DSCN7168 DSCN7170 DSCN7177 DSCN7184 DSCN7186 DSCN7189 DSCN7192 DSCN7199 DSCN7200 DSCN7204 DSCN7210 DSCN7211 DSCN7225

About سردبیر

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …