چاپ مطلب چاپ مطلب

حجت الاسلام سید اسحاق باقری امام جمعه موقت آستانه اشرفیه در نماز جمعه امروز: سربازان گمنام اجازه نمی دهند تا انقلاب به دست نااهلان بیافتد

اختصاصی همای گیلان:در نماز جمعه این هفته که به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، کارکنان و سربازان نیروی انتظامی نیز حضور داشتندحجت الاسلام  سید اسحاق باقری امام جمعه موقت آستانه اشرفیه در خطبه اول نماز جمعه این هفته قبل از هر چیز مردم و مسئولین را به تقوا و پرهیزکاری دعوت نمود.

IMG_06551-200x200

امام جمعه موقت آستانه با شرحی از واقعه غدیر به سخنان پیامبر خطاب به حضرت علی که فرمود : « ای علی هر کس که تو را دوست داشته باشد ، مرا دوست دارد ، هرکس که به تو علاقه داشته باشد ، به من علاقه دارد ، هرکس از تو اطاعت کند از من اطاعت کرده است وهر کس مرادوست داشته باشد ، خدا را دوست دارد » ، اشاره و اضافه کرد : همه ما برای اینکه پیامبر را بشناسیم ، ابتدا باید علی (ع) را بشناسیم ، و برای اینکه به قدرت و عظمت خدا پی ببریم ابتدا باید حضرت علی (ع) و سپس پیامبر را بشناسیم.

حجت السلام باقری در خطبه دوم نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی از زحمات ۲۴ ساعته کارکنان نیروی انتظامی که به صورت شبانه روز در خدمت مردم و برقراری نظم و امنیت هستند تشکر کرد.

ایشان با اشاره به حمله اشرار به یکی از پایگاه های نیروی انتظامی در منتطقه سراوان در استان سیستان وبلوچستان و به شهادت رسیدن تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی ، ماموریت های نیروی انتظامی را مهم و حساس برشمرد که با تمام وجود در همه صحنه ها و مناسبت ها برای تامین امنیت جامعه و مردم خدمت میکنند.

خطیب جمعه آستانه همچنین به سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات اشاره کرد و گفت: سربازان گمنام انقلاب با هوشیاری کامل در خدمت رهبری و مردم هستند و توطئه های بزرگی را تا به امروز خنثی کرده اند.

باقری به سخنان رهبری که فرمودند : سربازان گمنام حافظان و مدافعان انقلاب هستند تا به دست نا اهلان نیوفتد اشاره کرد و خطاب به سربازان گمنام افزود : برای شما همین بس که امام(ره) سینه شما را به مدال سربازان گمنام امام زمان مزین نمود.

وی از همه کسانی که توانایی مالی دارند خواست تا با کمک های خود ، کمیته امداد را در یاری رساندن به دانش آموزان و افراد نیازمند یاری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی آستانه اشرفیه نیز به مناسبت هفته نیروی انتظامی به ارائه گزارش برای مردم پرداخت وافزود: سال گذشته حدود ۷ هزار تماس با ۱۱۰ از سوی مردم داشتیم که شش ماهه نخست امسال این تماس ها به ۸۳۳۹ تماس رسیده که نشانه اعتماد مردم به خدمتگذاران خود می باشد.

محبوبی از کشف ۲۳ مورد خودرو و ۱۵ مورد موتور سیکلت سرقت شده خبر داد اظهار داد : در شش ماهه اول سال ۱۱۰ کیلو و۸۴۶ گرم مواد مخدر کشف و در این میان ۴۲۶ نفر نیز دستگیر شدند.

وی به کشف و ضبط ۱۳۲۷ مورد تجهیزات ماهواره ایی با گزارش های مردمی اشاره کرد وادامه داد : در سال ۹۳ تا امروز ۱۹۲۷۲ برگ توتو کشف و ضبط گردید و در ارتباط با ۲۷ نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی آستانه اضافه کرد : با تلاش های شبانه روزی مامورین حدود ۱۷ نفر در رابطه با سرقت سیم های برق دستگیر شده و ۱۸۸۷ متر سیم برق از آن ها کشف شد.

محبوبی از مردم به خاطر اعتماد به نیروی انتظامی و همچنین از اعضای شورای تامین به خاطر کمک و همکاری با نیروی انتظامی تشکر وقدردانی کرد.

About

Check Also

برگزاری جشنواره پنیر خیکی در ییلاقات گیلان

  برگزاری جشنواره پنیر خیکی در ییلاقات گیلان پنیر خیکی که به پنیر جلدی هم …