چاپ مطلب چاپ مطلب

حجت الاسلام والمسلمین صفری در اجتماع پرشور مردم اوشیان: با وجود همه سنگ اندازی ،اما خللی در روند کارم ایجاد نمی‌کند

حجت الاسلام والمسلمین صفری در اجتماع پرشور مردم اوشیان: با وجود همه سنگ اندازی ،اما خللی در روند کارم ایجاد نمی‌کند

 

نماینده کنونی مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای رودسر و املش در اجتماع پرشور مردم اوشیان با بیان مطلب فوق گفت : در طی دوره چهار ساله نمایندگی مجلس گام های بلندی در راستای توسعه و ارتقای زیر ساخت های این دو شهرستان برداشتم و همگان بر آن واقفند و با وجود همه سنگ اندازی ها و بد اخلاقی ،هیچ تاثیری در ادامه خدمتگزاری بنده نخواهد داشت و با قوت و قدرت و با پشتوانه محکم شما مردم امور را به پیش می برم.

وی با بیان اینکه منافع جمعی و گروهی را همواره بر منفعت فردی و شخصی ترجیح می دهم و همواره به آن پایبند بوده ام افزود : در طی این مدت هرگز سعی نکردم جامعه را به التهاب بکشانم و اگر این نگاه را داشته باشم خائن به ملت و کشور هستم.

وی ادامه داد: تمام اهتمام خود را معطوف این قضیه کردم که به روند سازندگی منطقه شتاب ببخشم و در این زمینه عزم خود را جزم کردم.

نماینده کنونی مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به مهم ترین مولفه‌های خدمتی خود اشاره و تصریح کرد: داشتن انگیزه مضاعف ،سلامت کار ،پیکیری ها و سماجت ها و شجاعت در کار مهم ترین مولفه در حوزه خدمت رسانی به مردم بوده و آن را همواره دنبال می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این افتخار را دارم ۸۰درصد اعتبارات حوزه نمایندگی خود را به ورزش اختصاص دهم بیان کرد: این کار را انجام دادم تا آسیب های اجتماعی جوانان کاهش یابد موضوعی که برخی آن را درک نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفری با بیان اینکه جامعه ما دچار فقر مدیریتی است این موضوع را ریشه در فقر معرفتی و ایدیولوژیکی خیلی از افراد (مسئول) دانست.

به گفته وی ،اگر ایدیولوژی قوی داشته باشیم هرگز اختلاس گر نمی شدیم و دست در جیب بیت المال نمی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند مساعدت تک تک شما مردم هستم ،مبارزه کنیم تا آن اندیشه پاک خود را به کرسی بنشانیم.

به گفته وی ،شهرستان های رودسر و املش نیازمند کار کردن شبانه روزی است و اگر شهر آباد می خواهیم این علم و پرچم را بالا نگه داریم تا زنده بماند

About مدیر خبر1

Check Also

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان …