چاپ مطلب چاپ مطلب

حجت الاسلام والمسلمین پاکیزه: انقلاب امام خمینی (ره) مانند عصای موسی کوبنده و مانند تبر ابراهیم شکننده است/ ایامی که در آن هستیم ایام شرارتهای دشمنان نظام اسلامی و عوامل آنان در منطقه است

اختصاصی همای گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی پاکیزه ،رئیس اداره اوقاف وامور خیریه لنگرود طی گفتگویی باخبرنگار ما با دعوت ملت انقلابی ایران به حضور در جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور پیدا میکنند ومجدداً اقتدارشان را بیش از پیش با پیروی و اطاعت ازامام خامنه ای نشان خواهند
وی افزود : پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام طاغوت و استکبار جهانی کل معادلات سیاسی استکباری را که بر منطقه حاکم بود بر هم زد و مردم و جامعه را بیدار کرد و در راستای انقلاب جهانی پیامبر (ص) بر مستکبران پیروز و فائق آمد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود یاد اور شد: از برکات انقلاب شکوهمند ما این بود که مقابله با استکبار و مقاومت در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی را تبدیل به یک فرهنگ سیاسی و یک اصل اساسی در منطقه و جهان کرد.

پاکیزه با تشبیه پیروزی بزرگ ملت ایران بر نظام ستمشاهی به معجزه ای الهی، عصای موسایی و تبر ابراهیمی خاطر نشان کرد : این انقلاب با هدایت ها و تلاش های پیامبر گونه حضرت امام (ره) و همراهی ملت عزیز ایران همچون عصای موسی کوبنده و کوبنده تر و از تبر ابراهیم شکننده تر بود و این اقدام امام (ره) حقیقتا شبه‌ معجزه‌ای در تاریخ معاصر بود
اما مهمتر از انقلاب تداوم آن است که پس از امام (ره) بحمدالله همچنان این مشعل فروزان به دست یکی از فرزندان و شاگردان آن امام راحل بعنوان سکاندار کشتی انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین، خردمندانه این جامعه و انقلاب هدایت میشود و با فرزانگی فوق العاده ای که دارد دسیسه های دشمت را درهم میشکند .
حجت الاسلام پاکیزه تصریح کرد: رهبری مدبرانه و حکیمانه کل نظام سلطه و استکبار را در منطقه به هم ریخته و آنها نیز به اشکال گوناگون وبا سخت ترین و شدیدترین تحریم ها در همه ابعاد بردشمنی خود افزودند.

وی با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت گفت: دشمنان بر سر مسأله داعش شکست خوردند ومقاومت پیروزشد. در هر جا که مقاومت مردمی علیه ظلم باشدایران این مقاومت را حمایت و پشتیبانی میکند.

حجت الاسلام پاکیزه ادامه داد : دشمن میخواست نظامی مزاحم در عرصه سیاست بین الملل نباشد آنها سعی کردند اصلا چنین نظامی پا نگیرد ولی این نظام به فضل خدا روز به روز تنومندتر شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود سپس با گرامی داشتن یاد و خاطره امام و شهدا گفت : امروز از دل تک تک هر ایرانی آزاده این خمینی ست که طلوع میکند و این روح بلند اوست که از افق اعلی بر نظام ما نورافشانی میکند و این لطف بزرگی ست که دوران عمرمون در این عصر و دراین انقلاب گذشت گرچه ممکن است سختیهایی و مشکلاتی وجود داشته باشد اما همین که هستی ما و تار و پود زندگیمان گره خورده به بحر وجود شفاف و زلال امام خمینی و رهبری معظم و جانشین برحق امام معصوم و انقلاب و شهیدان باید خدا رو شاکر باشیم .

وی خاطر نشان کرد : برگه برنده همیشه از آن ملت بزرگ ایران است که در همه صحنه ها و عرصه های فرهنگی ،سیاسی ،واجتماعی حاضرندو ۴۰ سال بر اصول دینی خود و آرمان های امام و رهبری عزیز پای فشاری کردند.

وی بااشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص ترس دشمن از صدور انقلاب افزود : به تعبیرامام خامنه ای “مدظله العالی” دشمن از ایران هسته ای نمی ترسد بلکه ازایران اسلامی میترسد، ازصدور انقلاب اسلامی به دنیا میترسند اما دشمن بداند چه بخواهد یا نخواهد ما انقلاب را به دنیا صادرکردیم.

پاکیزه همچنین با بیان شعری از حافظ
“دربیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم /سرزنش ها گر کند خارمغیران غم مخور ”
گفت : ما از طعنه ها و تحریم ها و مشکلات نمی هراسیم و به تعبیر امام امت (ره) که فرمودند : اگر عزیزان ما به تکلیف عمل کنند موفقند ان شاء الله
و امروز تکلیف همان چیزی است که رهبری فرزانه انقلاب بر حضور گسترده و آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تکلیف کردند و با توکل بر خدا امسال نیز دشمنان قسم خورده این نظام را بیش از پیش منکوب خواهند کرد.

چرا که این ملت درمیدان های گوناگون نصرت الهی را با تمام وجود خود حس کردند.

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

حجت الاسلام پاکیزه سه عامل رهبری لایق و شایسه، برنامه ای جامع و عامل همراهی مردم را در تحقق سعادت جامعه از عوامل تاثیرگذار یاد کرد و گفت : امروز هم اگر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ثمر رسید و بعنوان بزرگترین پدیده تاریخی قرن در این عصروزمان درخشید بحدی که تحلیلگران وقایع و حوادث انگشت تحیر به دندان گرفتند و درهم کوبنده همه معادلات شد

وی تاکید کرد: ان پیروزی اولا لطف خدا بود و ثانیا همراهی شگفت انگیز مردم با ولایت مطلقه فقیه در ۲ دوران مرحوم حضرت امام (ره) و امام المسلمین آیت الله العظمی خامنه ایست.

رئیس اداره اوقاف لنگرود اظهار داشت: مردم پس از۴۰ سال مشکلات اقتصادی دولت را در اثر تحریم های ناجوانمردانه شاهدهستند ولی همچنان همراهی نجیبانه مردم درهمه عرصه ها ، این انقلاب و سکاندار کشتی این نظام الهی را دلگرمی میدهد.

وی ادامه داد : تمام کشورهای اطراف ما در معرض آماج تعرض و تجاوز قدرتمندان هستند ولی ایران اسلامی در پرتو لطف خدا و رهبری لایق و شایسته و همراهی مردم محفوط مانده و خواهد ماند.

پاکیزه در بخش دیگری از این گفتگو عنوان کرد: همه تابع مقام معظم رهبری بعنوان ولی فقیه جامع الشرایط بوده و هستیم و براساس منویات ایشان ازهمه نهادها و ارکان وقوای سه گانه که زحمت میکشند وتلاش می کنند حمایت میکنیم.

وی به فرمایش رهبر انقلاب درباره مشکلات جامعه اشاره کرد و افزود : گرچه ضعفها و مشکلاتی هست و خود رهبر انقلاب هم اشاره کردند که “”بیشتر از هرکس در جریان مشکلات مردم و گرانی‌ها هستم””
اما به تعبیر آقا در طول چهل سال دولتها هم خدمات و هم صدمات داشتد ولی ۲۲بهمن به تعبیر معظم له جای تسویه حساب نیست.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه در پایان ضمن دعوت از همه جناحهای سیاسی کشورومردم از تبعیت محض ولایت مطلقه فقیه عنوان کرد : بحمدلله مردم ما به بصیرت و آگاهی و خودباوری رسیدند و می‌دانند که این انقلاب هویت آنها است و انقلاب افتخار آنها و منشأ اقتدار آ‌نها و اقتدار و بیداری اسلامی در منطقه شده و خواهد شد.

انشاء‌الله امسال بیش از سال‌های گذشته در چهلمین سالگرد انقلاب اسلام، مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند و مجدداً اقتدار خودشان و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند و اعتقاد و ایمان‌شان را به نظام، اسلام و آرمان‌های انقلابی و اسلامی بیش از پیش به دنیا ثابت می‌کنند و پاسخ محکمی هم به یاوه گویی‌های مزدوران مستکبر خواهند داد .

باش تا صبح دولتت بدمد
کاین همه نتایج سحراست

زهرا رگان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …