چاپ مطلب چاپ مطلب

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان: خبرنگاران سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با جنگ نرم هستند

همای خبر / همزمان با گرامیداشت هفته خبرنگار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در جمع اصحاب رسانه گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای زنده نگه داشتن مناسبت های انقلاب اسلامی در سال ۵۹ با تأیید امام راحل شکل گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین اشجری افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول۴۲ سال عمر پر برکت خود در مسیر تداوم ، تعالی و مانایی انقلاب اسلامی گام برداشته است،
وی در ادامه عنوان کرد: این شورا در ایفای نقش مؤثر و انجام رسالت انقلابی خود به همدلی و همراهی مسئولان ، رسانه ها و خبرنگاران امیدوار است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به شغل خطیر و مهم خبرنگاری افزود: خبرنگاران و عکاسان خبری سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با جنگ نرم هستند که با آگاهی بخشی انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی و دمیدن روح امید در کالبدجامعه هم چون سد مستحکمی در برابر فعالیت های رسانه ای دشمنان نظام ایستاده اند.
وی هم چنین گفت: شغل خبرنگاری در امتدادشغل انبیاء است و این امر رسالت خبرنگاران را در جامعه اسلامی بسیار سنگین کرده است زیرا باید اخبار را با صداقت و امانتداری کامل به سمع و نظر مردم برسانند.
حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری افزود: حضرت زینب (س) بهترین و کامل ترین اسوه و الگوی برای خبرنگاران امروز است.
وی در ادامه عنوان کرد در: رسالت خبرنگاران ، رسالت زینبی است و بارزترین وظیفه اصحاب رسانه در موقعیت کنونی جهاد تبیین است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: رسالت بزرگ رسانه های در تراز انقلاب اسلامی تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.
وی هم چنین گفت: وظیفه امروز رسانه ها، خبرنگاران و عکاسان خبری بازتاب چشم انداز روشن در جامعه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری افزود: رسانه ها آئینه عملکرد مسئولان و بهترین ابزار برای طرح مشکلات و معضلات مردم و پیگیری مطالبات آن ها هستند و باید روشنا بخش مسیر امیدآفرینی ، حق طلبی و عدالت خواهی نسل جوان میهن اسلامی باشند.
وی در ادامه عنوان کرد: خبرنگاران استان در مناسبت های انقلابی سال های اخیر ،تصاویری ناب از حماسه های بی بدیل و درخشان گیلانیان ولایی و غیور به ثبت رسانده اند که در رسانه های جهانی بازتاب بسیاری داشته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری
افزود: خبرنگاران راه را برای مردم روشن می کنند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به همکاری خبرنگاران و عکاسان متعهد و زحمت کش استان افتخار می کند.

About مدیر خبر1

Check Also

 شهردار لاهیجان از اعضای شورای شهر قدردانی کرد

شهردار لاهیجان از اعضای شورای شهر قدردانی کرد در روز شوراها، شهردار و جمعی از …