چاپ مطلب چاپ مطلب

حجت طیران : نخبگان سرمایه های ملی و آینده سازان جامعه هستند

همای گیلان، همایش تجلیل از راه یافتگان پانزدهمین دوره المپیاد جهانی رباتیک به همت کانون فرهنگی تبلیغی الگوی برتر نوین وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی ، در سالن همایش شهرداری لاهیجان برگزار شد .

حجت طیران عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان، طی سخنانی با بیان اینکه کانونهای فرهنگی پل ارتباطی بین نخبگان ، مردم و مسئولین و بانکهای اطلاعات فرهنگی یک شهر هستند، افزود : کانون های فرهنگی می توانند بسیاری از نخبگان و دانش آموزان را شناسایی و به مسئولین ذیربط معرفی نمایند.

وی با قدردانی از تلاش و پشتکار نوجوانان راه یافته به پانزدهمین دوره المپیاد جهانی رباتیک و زحمات اولیای گرانقدرشان ، با قرائت آیه ۱۱ سوره مجادله ، «یرفع الله الذین امنوا منکم والذین أوتوا العلم درجات…» خداوند کسانی را که ایمان آورده‏اند و کسانی را که علم به آنان داده شده درجات عظیمی می‏بخشد، اظهار داشت : به اعتقاد بنده حرکت در مسیر علم و دانش شایستگی خاصی می‌خواهد که خداوند به این عزیزان این توفیق را عنایت کرده است و یقیناً در مسیر زندگی و عمر شان تاثیرات مثبتی را خواهد داشت.

وی اظهار داشت : نخبگان سرمایه های ملی و آینده سازان جامعه هستند و باید همواره مورد توجه مسوولان باشند و حمایت از آنان ضروری است.

وی حمایت و پشتیبانی خیرین از نخبگان علمی در ایجاد انگیزه بیشتر برای تلاش و جدیت در امور علمی را بسیار موثر دانست و افزود : شایدحمایت مادی و معنوی یک خیر بتواند نقطه پایان امری را به یک نقطه آغاز تبدیل کند و این موضوع قابل اهمیت است .

شورای اسلامی شهر لاهیجان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …