چاپ مطلب چاپ مطلب

حذف قطعی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا؟

برخی منابع خبری از قطعی بودن حذف استقلال از دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا خبر می‌دهند.
همای گیلان: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا سخت گیری زیادی اعمال کرده و باشگاه های بدهکار را حذف می کند.
 از ایران پرسپولیس، نفت تهران، استقلال تهران و تراکتورسازی جواز حضور در دورخ بعدی لیگ قهرمانان را کسب کرده اند اما ظاهرا نماینده های دیگری این شانس را دارند که جایگزین برخی از این تیمها شوند.
نفت تهران را می توان اولین حذف شده دانست چرا که درگیر مشکلات حاد مدیریتی و مالی است و مدارک کامل ندارد و احتمالا ذوب آهن جایگزین این تیم می شود.
استقلال و پرسپولیس هم بدهی فراوانی دارند که البته وضعیت آبی ها خطرناک تر است چراکه بسیاری از بازیکنان سابق از این تیم به ای اف سی شکایت کرده اند.
البته ظاهرا استقلال با مشکل جدی تری هم مواجه است که می تواند باعث حذف قطعی این تیم از آسیا شود.
برخی منابع خبری مدعی شده اند این تیم فصل گذشته برای گرفتن مجوز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان ظاهرا مدارک غیر واقعی ارسال کرده و کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اساس مدارک و شکایت بند عدم صداقت را فعال کرده و پرونده را به کمیته قضایی فرستاده، اتفاقی که اگر تایید شود می تواند دردسر تازه فوتبال ایران باشد.
پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال نیز در تازه ترین اظهارات خود بعد از حضور در جلسه بررسی وضعیت باشگاه برای دریافت مجوز حرفه ای به گونه‌ای صحبت کرده که نشان می دهد استقلال شانس چندانی ندارد.
وی گفت: حق پخش تلویزیونی معضل بزرگی است که دامن استقلال و پرسپولیس را گرفته است. بدهی‌های استقلال و پرسپولیس در این سنوات خیلی زیاد شده و رقم سنگینی است تا جایی که بودجه باشگاه استقلال قادر به پرداخت این بدهی نیست. سعی کردیم که با چند بازیکن توافق کنیم و بدهی آن‌ها را تقسیط کنیم. اگر استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند تبعات زیادی برای فوتبال ایران خواهد داشت./نامه نیوز

About عطیه نصرتی

Check Also

انتخاب آریا جهاندوست قهرمان چند دوره کاراته کیوکوشین آسیا و جهان برای مسابقات بین المللی اندونزی

  انتخاب آریا جهاندوست قهرمان چند دوره کاراته کیوکوشین آسیا و جهان برای مسابقات بین …