چاپ مطلب چاپ مطلب

حسن تامینی: کاهش سرعت، قطعی مکرر و عدم ارائه کامل تعهدات از جمله مشکلات مشترکان اینترنت در مرکز گیلان

همای گیلان:حسن تأمینی با بیان اینکه نمایندگان گیلان بر عملکرد مسئولان استان نظارت دارند، اظهار کرد: باید از مدیران جوان و تحصیل کرده در حوزه های مدیریتی بهره برد.

وی با بیان اینکه تقویت زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان امری ضروری است، افزود: باید تلاش کنیم تا مسیر توسعه گیلان را هموار کنیم.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت برکناری مدیران دوشغله، گفت: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان تغییر می کند و به زودی مدیرکل جدید این حوزه معرفی می شود.

تأمینی با بیان اینکه مشکلات اینترنتی شهروندان گیلان را بررسی می کنیم، تصریح کرد: خدمات اینترنتی باید به مردم با وضعیت مطلوبی ارائه شود.

وی با تأکید بر اینکه بهره‌گیری از تکنولوژی رایانه و اینترنت با زندگی مردم آمیخته شده است، گفت: در بسیاری از خانواده‌ها رایانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیاری دیگر به دلیل ضرورتی که به وجود آمده در صدد تهیه آن هستند.
t3_478402139110190002173 (1)
 کاهش سرعت، قطعی مکرر و عدم ارائه کامل تعهدات از جمله مشکلات مشترکان اینترنت در مرکز گیلان است.

الکترونیکی کردن خدمات دولت در استان، تحقق برنامه های دولت در راستای بکارگیری شبکه ملی اطلاعات، ایجاد زیر ساخت ها و مرکز داده استانی، ایجاد امنیت فضای تبادل اطلاعات و سیاست گذاری و نظارت بر فعالیتهای ارتباطی و فناوری اطلاعات استانها از اهداف اولیه تشکیل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان در سال ۹۱ بود.

بخش عظیمی از ارتباطات دنیای امروز در شبکه‌های ارتباطی که مهم‌ترین آنها اینترنت است، شکل می‌گیرد و در اینترنت حجم عظیمی از اطلاعات در بخش‌های مختلف وجود دارد و هر روز تعداد سایت‌های تخصصی وعمومی نیز رو به افزایش هستند.

افزایش بی‌سابقه سرعت جهانی‌ شدن در دهه اخیر و نقشی که اطلاعات و ارتباطات در این زمینه داشته‌، نیاز به گسترش خدمات اینترنتی برای زندگی در جامعه جهانی که در آن فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات نقش اصلی را دارند، مضاعف کرده است. / تسنیم

About

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …