چاپ مطلب چاپ مطلب

حسن محمدیاری، نماینده مردم تالش و رضوان‌شهر در مجلس شورای اسلامی: حمایت دولت از پروژ‌ه‌های اجرایی کشور‌ ضرورت دارد

همای خبر/حسن محمدیاری، در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» در تشریح عملکرد دولت طی یک سال گذشته اظهارکرد: عملکرد دولت طی یک سال گذشته از دو منظر حائز اهمیت و بررسی است. نخست آنکه دولت سیزدهم علی‌رغم ریسک بسیار بالا اما به‌ مقابله با ویروس کرونا پرداخت و با واکسیناسیون فراگیر عوارض ناشی از این بیماری را‌ کنترل کرد. همچنین در حوزه بهداشت و درمان نیز شاهد گام‌های بلندی از سوی دولت بوده‌ایم که به‌خوبی اجراشده است.

حسن محمدیاری، در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» در تشریح عملکرد دولت طی یک سال گذشته اظهارکرد: عملکرد دولت طی یک سال گذشته از دو منظر حائز اهمیت و بررسی است. نخست آنکه دولت سیزدهم علی‌رغم ریسک بسیار بالا اما به‌ مقابله با ویروس کرونا پرداخت و با واکسیناسیون فراگیر عوارض ناشی از این بیماری را‌ کنترل کرد. همچنین در حوزه بهداشت و درمان نیز شاهد گام‌های بلندی از سوی دولت بوده‌ایم که به‌خوبی اجراشده است.
وی افزود: کنترل ویروس منحوس‌ کرونا ازجمله نقاط قوت دولت سیزدهم است که می‌توان به آن اشاره کرد و از آن به‌عنوان گامی مهم  یادکرد.
محمدیاری تصریح کرد: آنچه‌ که امروز به‌عنوان یک نقطه‌ضعف مطرح است، عدم همکاری لازم سازمان برنامه‌وبودجه کشور‌می‌باشد. متأسفانه در پروژه‌های عمرانی سازمان برنامه‌وبودجه همکاری لازم با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌ویژه نمایندگانی که پیگیر‌ موضوعات عمرانی هستند، اعمال نکرده است.
نماینده مردم تالش و رضوان‌شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ با‌توجه به بررسی صورت گرفته، بیش‌تر اعتبارات به پروژه‌های نیمه‌کاره با پیشرفت ۷۰ الی ۸۰ درصدی تعلق‌گرفته است و پروژه‌هایی‌ که در انتظار کلنگ‌زنی هستند، به‌دوراز‌ تخصیص اعتبارات باقی‌مانده‌اند. دراین راستا ضرورت دارد تا به این نوع پروژه‌های‌ عمرانی نیز پرداخته شود.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس یازدهم در پایان این گفت‌وگو ابراز کرد: از دولت انقلابی که همواره با حضور میدانی درصدد پیشبرد اهداف‌ است، انتظار داریم که حمایت بیش‌تری را در حوزه‌های اجرایی کشور اعمال سازد تا این پروژه‌ها نیز با‌ موفقیت مسیر خود را طی کنند و شاهد پیشرفت‌ روند اجرایی‌شان باشیم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …