چاپ مطلب چاپ مطلب

حسن پورقربان،شهردار بندرانزلی در نشست با خبرنگاران عنوان کرد: من خبرنگاران را انسانهایی مقاوم،باگذشت،دلسوز و ایثارگر وعاشق میدانم و شرایط این قشر را کاملا درک میکنم

اختصاصی همای گیلان: حسن پورقربان،شهردار انزلی در نشست صمیمی که با خبرنگاران داشت روز خبرنگار را تبریک گفت و انتخابات هیات رئیسه شورای شهر راموجب مسرت و خوشحالی عنوان کردو گفت:این انتخاب وحدت و همدلی بیشتر رابرای شهر ما به ارمغان می آورد که جای بسیار خوشحالی است.

من خبرنگاران را انسانهایی مقاوم،باگذشت،دلسوز و ایثارگر وعاشق میدانم و شرایط این قشر را کاملا درک میکنم/درخواست من از اصحاب رسانه این است که باتوجه به شرایط کنونی جامعه اخبار مثبت وامیدوارکننده را منتشر کنند

وی شرایط خبرنگاران و اصحاب رسانه را بسیار خاص دانست وافزود : من شرایط این قشر را کاملا درک می کنم

وی اضافه کرد:خبرنگاران انسان هایی مقاوم، باگذشت ،صبوردلسوز و ایثار گر و عاشق باتقوا و مظلوم هستند و درخواست من از اصحاب رسانه این است که با توجه به شرایط کنونی جامعه، اخبار مثبت و امیدوارکننده را با به گوش مردم برسانند تا مامسئولین نیز بتوانیم به دور از حاشیه به اهداف برنامه ریزی شده خود در جهت رشد و تعالی مردم و جامعه دست پیدا کنیم.

دکتر پورقربان پیشنهاد کرد: مکانی به عنوان کانون خبرنگاران برای اصحاب رسانه درشهر انزلی ایجاد شود

وی دراین خصوص تصریح نمود: بنده این آمادگی را دارم که مکانی را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهم تا بتوانند در آنجا جمع شوند و درباره ی مشکلات و مسائل جاری بتوانند همفکری داشته باشند

وی همچنین یاد او شد:همچنین این آمادگی را دارم بصورت فصلی در خدمت شما باشم که هر موضوعی باشد بنده پاسخگو باشم.
شهردار انزلی درادامه به بارندگی اخیر در سطح شهر انزلی اشاره کرد وگفت: به لحاظ میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته در مکان سوم جهان قرار گرفتیم و علی رغم بارندگی شدیدی که داشته ایم همه ی همکاران ما خصوصا در قسمت مدیریت بحران از آمادگی لازم برخوردارند و نقاطی از انزلی و غازیان سابقا مشکلاتی وجود داشت که در حال حاضر رفع شده است، وامیدواریم پیش از شروع فصل بارندگی ها بتوانیم مشکلات آبگرفتگی سایر نقاط را نیز حل نماییم.

شهردار بندرانزلی درادامه سخنان خود بیان داشت: براساس قوانین و ضوابط شهرداری ها موظف هستند سالانه حداقل دوبار، عملکرد خود را در اختیار عموم مردم قرار دهند و برنامه ی ما نیزاین است که هر سال در هفته دولت و دهه فجر به مردم گزارش دهیم و اسناد مالی و پروژه های عمرانی شهرداری را تقدیم مردم نماییم.

وی با بیان اینکه وفاق و همدلی خوبی میان شهرداری و شورای شهر وجود دارد، تصریح کرد:برای همکاری همه جانبه ادارات اجرایی با شهرداری از فرمانداری تشکر می کنیم، برای هفته ی دولت افتتاح بیش از ۴۶ پروژه ی عمرانی را در دستور کار خود داریم که بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه ی اجرایی این پروژه ها شده است و در تاریخ شهر انزلی همچین موردی سابقه نداشته است.

دکتر پورقربان ادامه داد :بودجه ی امسال شهرداری با رقم ۱۴۱ میلیارد تومان تصویب شد که شاهد رشد ۱۷۵ درصدی بودجه نسبت به سال گذشته هستیم و به یاری خدا طی چند ماه گذشته درآمد های نقدی شهرداری طبق پیش بینی ها ی انجام شده و به ۸۰ درصد اهدافی که داشته ایم دست یافته ایم.

وی اظهار داشت درطول ۹ماه اخیر توانستیم حقوق پرسنل را به روز کنیم و در زمینه زیر ساخت های شهرداری برنامه ریزی های مدونی صورت گرفته است و سرانه ی درآمدی شهر انزلی از ۶۷۵ هزار تومن به یک میلیون و صد و هفتاد و پنج هزار تومان ارتقاء یافته است.

شهردار بندر انزلی شهرداری در پاره ای دیگر از سخنان خود ازشهرداری بعنوان خانه مردم عنوان کرد وگفت:خوشبختانه استقبال خوبی از محوطه ی شهرداری داریم و همین برنامه را برای مجتمع شهرداری درضلع غربی شهر برنامه ریزی کرده ایم و در کنار آن مجتمع گلخانه ای را نیز طراحی کرده و سعی داریم شرایط خاص و ویژه ای رابرای این گلخانه ایجاد نماییم و فضایی را برای شهروندان آماده کنیم تا بتوانند از نمایشگاه و محیط گلخانه استفاده کنند.

 

تلاش مجموعه شهرداری رضایتمندی مردم است/نگاه ما به شهر انزلی نگاه ویژه گردشگری،تفریحی،توریستی است وما توانسته ایم هیئت عالی سرمایه گذاری را  در این شهر فعال نماییم

وی خاطر نشان کرد:تلاش مجموعه شهرداری رضایتمندی مردم و قطعا رضایتمندی مردم رضایتمندی خداوند را به دنبال خواهد داشت بنابراین نگاه ما به شهر انزلی نگاه ویژه ی گردشگری، تفریحی و توریستی است و ما توانسته ایم هیئت عالی سرمایه گذاری را در شهر فعال نماییم.
دکتر پورقربان درادامه افزود: بین شهر های استان بافت و شرایط فیزیکی شهر به گونه ای است که ما محکوم به این هستیم که از این پتانسیل تفریحی و توریستی استفاده کنیم و بتوانیم به آن جایگاه واقعی که حق مردم انزلی است برسیم.

شهروندان نباید شهرداری رادر مقابل خود ببینند بلکه باید درکنار خود حس کنند

شهردار انزلی در پایان این نشست گفت: شهروندان نباید شهرداری را در مقابل خود ببینند بلکه باید درکنار خود حس کنند.
وی اضافه کرد:در ایام ماه مبارک رمضان هر هفته میز خدمت را در محل مصلی شهر برگزار کردیم و دیدار چهره به چهره با مردم را در دستور کار خود قرار دایدم و حتی در مجتمع شهرسازی مردم را با مسئولین متصل کردیم تا در کمترین بازه ی زمانی مشکل مردم را حل کنیم.
گفتنی است :درپایان این نشست خدایا و لوح تقدیری به رسم یاد بود به خبرنگاران اهدا شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …