چاپ مطلب چاپ مطلب

حسن کربلایی ؛ باید برای مقابله با فسادهای زنجیره ای در بین مدیران و مسئولان ، در انتخابات مجلس شرکت فعال داشته باشیم

همای گیلان، حسن کربلایی امروز در نشست خبری با عنوان فتنه سال ۸۸ و حماسه ۸ دی مردم گیلان گفت ؛ هشت ماه نا امنی ها از سوی جریان فتنه به مردم ایران تحمیل شد .ششم دیماه در تهران به اسلام و قرآن و اهل بیت اهانت شد .تا اینکه در روز۷ دی ما با جمعی از مردم ولایتمدار استان با تجمع در مقابل بیت نماینده ولی فقیه سابق، آغاز گر حرکتی جدید شدیم . حمایت از رهبری و مخالفت با فتنه و محکومیت هتک حرمت به مقدسات را فریاد زدیم .هفتم دیماه در رشت ، موجب شکل گیری هشتم دی ماه شد و هشتم دیماه روز خیزش مردم گیلان بود که با حضور گسترده نهم دی در سراسر کشور ، این ماموریت و موفقیت را برجسته کرد. اما جالب است که در دیدار با رهبری عزیزمان ، هیچکدام از متولیان هفتم و هشتم دیماه به این دیدار دعوت نشدند و در ازاء افرادی از جریان فتنه در این تجمع و دیدار دعوت شدند

وی افزود ؛ در اتفاقات اخیر گرانی بنزین به مردم اجازه اعتراض قانونی و مسالمت آمیز داده شد لیکن عده ای اغتشاش گر سوء استفاده کردند.

دبیر سابق ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان گفت ؛ امروز پروژه نفوذ وضربه زدن به کشور استفاده از فتنه گران به عنوان مشاور یا مسئول در دولت است و دولت دراین بحث مقصر است چرا که دولت نباید انقدر بی در و دروازه باشد.

وی افزود ؛ اگر مدیری فساد کرده باشد باید دستگیر و مجازات شود ، نه اینکه به این شخص پست مدیرکلی یا اجازه حضور در شورای شهر بدهند . این اتفاقات همه از عدم کفایت برخی نمایندگان قبلی و فعلی دارد .

این فعال فرهنگی و سیاسی گیلان گفت ؛ مدیرکل قبلی اداره کل صمت گیلان را در حالی که به مدیریت معاونت استانداری هم منصوب شده بود را دستگیر کردند و جایگزین او هم دستگیر شد و متاسفانه در انتخاب نفر بعدی نیز دقت لازم صورت نپذیرفت .

وی افزود ؛ دو مدیرکل ورزش و جوانان گیلان که توسط نمایندگان نا لایق حمایت شدند دستگیر شدند و اکنون نیز دقت لازم در انتخاب مدیر بعدی نشده است .

حسن کربلایی گفت ؛ تاکنون ۱۰نفر از مدیران کل این استان دستگیر شده اند . فتنه عصرما این است که افرادی نالایق در این نظام در پستهای مهم و حساس منصوب شوند .

وی افزود؛ توقع داریم ، بمنظور مقابله با این فسادها خصوصا فسادهای زنجیره ای در بین برخی مدیران و مسئولین استان ، مردم عزیز ما درانتخابات شرکت کنند. البته مردم نجیب ما نشان دادند در تمامی صحنه های حساس نظام حضور گسترده و موثر داشته و دارند.

وی افزود ؛اگر نماینده مردم در مجلس، انسانی صالح ، سالم و خدا ترس باشد و دزد نباشد ، مردم به حقشان می رسند .

وی باتشکر از کارهای خوبی که از سوی دستگاههای نظارتی و دادگستری درخصوص مبارزه با فساد انجام گرفته است گفت ؛ امیدوارم در آینده نه چندان دور تاثیرات این خدمات شبانه روزی را مردم در مدیریت هاو درجامعه احساس کنند.

حسن کربلایی گفت ؛ به خاطر درگیری با فساد نزدیکان نماینده ولی فقیه سابق و استاندار گیلان در برف سال ۸۳ حدود ۸ سال در محاکم قضایی و دادگاه ها گرفتار بودم، از مسئولیتم در صداوسیما برکنار شدم و مصائب زیادی را تحمل کردم اما از فریاد زدن برای احقاق حقوق مردم مظلوم کوتاه نیامدم .

وی افزود؛ ۴۰سال است در این استان صدای مظلومیت مردم بوده ام بعداز این هم اگر مردم به من اعتماد کنند برای گرفتن حق آنها برسر رییس جمهور ، وزرا و بعضی مسئولین بی کفایت فریاد خواهم زد .

حسن کربلایی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی برجهت سیاسی جعفرزاده نماینده رشت که مدام در حال تغییراست گفت ؛ جعفرزاده یک اصلاح طلب اصولگرا نیست ،

اصولگرا مردم رافریب نمی دهد، با گریه و اشک صلاحیت نمی گیرد، فامیل هاو بستگان خود را مسئول نمی کند، از مسئولین بی کفایت و فاسد حمایت نمی کند، از جیب دولت برای تبلیغات خود هزینه نمی کند .

وی افزود ؛ جعفرزاده حتی اصلاح طلب هم نیست چراکه شعار اصلاح طلبی ایشون فریب جریان اصلاحات برای گرفتن رای بوده و حتی جوانان اطلاح طلب و خانواده شهدا هم امروز با او نیستند.
حسن کربلایی گفت ؛ جعفرزاده اگر اصولگرا بود چرا تاکنون هیچ مصاحبه ای علیه فتنه و فتنه گران نکرده است ؟ او باید بگوید درگیلان فتنه گر داریم یا نه؟ و اگر داریم چرا با آنان معاشرت دارد .

دبیرسابق ستاد امربه معروف و نهی از منکر گیلان گفت ؛ چند سال پیش از جعفرزاده پرسیدم در کدام منطقه عملیاتی و چه عملیاتی مجروح شدی؟ و فرمانده ات چه کسی بود؟ هنوز هم جوابی نداده ! منتظر پاسخ هستیم، سعی کنیم بامردم صادق باشیم.

وی گفت ؛جعفرزاده مصاحبه کرده و گفته در دانشگاه ماهیانه ۸ میلیون تومان میگرفتم و… باید بگویم شما کارمند بنیاد شهید بودید و قانونا نمی توانستید عضو هیات علمی دانشگاه باشید و این جرم محسوب می شود.

حسن کربلایی افزود؛ از امثال جعفرزاده و دیگر نمایندگان که چند دوره نماینده بوده اند و باعث آبادانی، رضایتمندی مردم ، رشد وتعالی استان و شهر خود شده اند می خواهم کمی استراحت کنند و راه را برای کسانیکه ادعای خدمت دارند باز کنند.
گفتنی است حسن کربلایی یکی از چهره های اصولگرا و از فعالان سیاسی و فرهنگی گیلان، بصورت مستقل و آزاد و با شعار امربه معروف و نهی از منکر و مبارزه با فساد و مسئولین نالایق به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت ثبت نام کرده است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …