چاپ مطلب چاپ مطلب

حسین لاهوتی : اگر امروز سکان دار کشتی حرکت به سمت پیشرفت هستیم، این خون شهدا بوده که این کشتی را به جلو رانده است

اختصاصی همای گیلان : در اولین روز هفته دفاع مقدس، شهردار ، بخشدار و مسئولین شهر کلاچای و واجارگاه ، مزار شهدای این شهر را گلباران و با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

DSC04358
حسین لاهوتی درحاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی یادآور شد : همه ما به شهدا مدیونیم و هر قدمی که بر میداریم ارواح طیبه و آگاه شهدا نظاره گر ما هستند .
وی با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا افزود : نسل امروز ما اگرچه خاطره ای از جنگ و دفاع مقدس جوانان این سرزمین ندارند اما زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و دلاورمردیهای فرزندان این میهن ، همواره امید بخش مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی و الگویی در این راه بوده و هست و امروز این ماییم که باید راه شهدا را ادامه دهیم .
شهردار کلاچای گفت : امروزجوانان ما هم در میدان نبرد قرار دارند و باید مسیر اصلی حیات دنیوی و اخروی خود را تعیین کنند چرا که اگر دیروز دشمن در روبروی ما بود امروز دشمن با سیاستهای خرابکارانه و برنامه ریزی شده خود ،جنگ نرم علیه ملت های آزاده را آغاز نموده است.
لاهوتی گفت : در این میان خودم و همه مسئولین هم نباید فراموش کنیم اگر امروز سکان دار کشتی حرکت به سمت پیشرفت هستیم، این خون شهدا بوده که این کشتی را به جلو رانده و اکنون باید مسیر درست را انتخاب کنیم و در حفظ منافع ملت کوشش و بر پیمانی که با شهدا و ملت می بندیم پایدار بمانیم .
حسین لاهوتی در این مراسم افزود : در مناسبت های مختلفی که در بخش ها برنامه ها و جشنواره های متعددی انجام می شود انتظار داریم حضور مسئولین شهرستانی را نیز بیش از پیش شاهد باشیم .
وی اشاره کرد : حضور مسئولین شهرستانی قوت قلبی برای مسئولین در بخش ها و همچنین اعتمادبنفس صدچندانی برای مردم است زیرا می دانند که همان اندازه توجه به مرکزیت وجود دارد به همان اندازه نیز به بخش ها توجه ویژه می شود.
لاهوتی در ادامه بمناسبت هفته دفاع مقدس و برنامه های مختص شهدا گفت ما هر چه داریم از شهدا است و در مراسم شهدا نباید صرفه جویی کرد زیرا صرفه جویی باعث می شود خیلی از کارهایی که باید در مراسمات آن عزیزان انجام شود برگزار نگردد.
شهردار کلاچای تصریح کرد : ما با نگاه ویژه به این مراسمات بدنبال ادای وظیفه و حفظ آرمانهای شهدا هستیم، امیدواریم بتوانیم کمی از دینمان را ادا نماییم ولبخند رضایت خانواده هایشان را با حفظ یاد و خاطره شان داشته باشیم.

About سردبیر ارشد

Check Also

فرماندار رشت در مراسم تجلیل از مدیران روابط عمومی فعال شهرستان؛ توجه به حوزه روابط عمومی؛ شاخص ارزیابی مدیران/ مدیرانی که حوزه روابط عمومی را جدی می‌گیرند عملکرد موفقتری دارند

فرماندار رشت در مراسم تجلیل از مدیران روابط عمومی فعال شهرستان؛ توجه به حوزه روابط …