چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور بانوان در بدنه مدیریتی استان بی شک بسیار تاثیر گذار و مثبت خواهد بود 

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان،، مهندس جانبازی در گفتگو با پایگاه خبری لاهیگ ضمن ابراز خرسندی از انتصاب اولین بانوی مدیرکل در حوزه ورزش و جوانان افزود : حضور بانوان در  بدنه مدیریتی استان بی شک بسیار تاثیر گذار و مثبت خواهد بود .

امیر جانبازی با اشاره به انتصاب رئیس ورزش جوانان لاهیجان به معاونت اداره کل ورزش و جوانان ضمن تبریک به اقای صادقی، اذعان داشت : انتصاب ایشان در استان در حالیکه وضعیت شهرستان تعیین تکلیف نشده است، به لحاظ اداری غیراصولی بوده و اخلاقمدارانه نبوده است.
وی در ادامه افزود : با عنایت به اهمیت سیاستگذاری و هدفگذاری در امور جوانان در دولت تدبیر و امید در حال حاضر ورزش و جوانان شهرستان عملا فاقد متولی است و  که این امر حوزه ورزش و جوانان شهرستان را متضرر خواهد کرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان این ناهماهنگی را منجر به کند شدن فعالیت های ورزشی و حوزه جوانان در آینده دانست و بیان داشت : مدیرکل محترم بایستی این مسائل را قبل از بروز مشکلات تدبیر نمایند.

وی در پایان ضمن اشاره به انیکه مردم لاهیجان لایق بهترین ها هستند ، افزود : امید دارم در آینده تصمیمات ایشان با هماهنگی های لازم با شهرستان صورت گیرد .
لازم به ذکر است چند روز گذشته صادقی با حفظ سمت در شهرستان لاهیجان به عنوان معاون اداره کل ورزش و جوانان گیلان معرفی شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …