چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور خانواده سما لاهیجان بر سر صندوق آرا


همای گیلان، رئیس و کارکنان سما لاهیجان به منظور شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اقدامی جالب به صورت دسته جمعی با حضور در صندوق رایی که در مدرسه سما لاهیجان تعبیه شده بود رای خود را به صندوق انداختند.
دکتر افشار ضیاظریفی معاون آموزش های عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در حاشیه این رویداد سیاسی و ملی خاطر نشان کرد: وظیفه همگانی و به ویژه قشر فرهنگی و دانشگاهی جامعه این است که فارغ از جناح بندی ها و طرز تفکر سیاسی برای حفظ نظام از گزند بدخواهان در انتخابات شرکت کنند تا از حق سیاسی خود استفاده کرده و بهترین ها را برای تکیه بر کرسی های مجلس روانه خانه ملت کنند.
ضیاظریفی قهر با صندوق انتخابات در شرایط خطیر امروز را زیرپانهادن حق رای و عقب نشینی از خواسته های بحق ملت دانست و از همه اقشار به ویژه قشر دانشگاهی خواست با شرکت در انتخابات در خلق حماسه ای دیگر سهیم باشند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …