چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ماسال

حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ماسال

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اتفاق معاونین در شهرستان ماسال حضور پیدا کرده وضمن دیدار با مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال و دکتر محمدیاری نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرستان در خصوص مسائل بهداشتی شهرستان گفت‌وگو کردند.

 

مهندس غلامرضا گیل‌چالانی، فرماندار شهرستان ماسال در این نشست با اشاره به نیاز های سلامت‌محور این شهرستان، اظهار کرد: برخی مشکلات در بیمارستان وجود دارد که باید با عزم و همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان مرتفع شود.

وی با اشاره به رشد زیرساخت‌های درمانی در شهرستان ماسال، افزود: خوشبختانه بخش ICU بیمارستان رسالت ماسال آماده افتتاح است.

 

فرماندار شهرستان ماسال همچنین از الحاق دو دستگاه دیالیز به بیمارستان خبر داد و گفت: از ظرفیت خیرین نیز جهت خرید یک دستگاه آمبولانس استفاده شده و به زودی به ناوگان خودرویی شهرستان الحاق می‌شود.

 

مهندس گیل چالانی بیان کرد: تخصیص اعتبار برای خرید یک دستگاه سونوگرافی، تخت ژینکولوژی برای بخش زایمان، تخصیص اعتبارات ویژه برای تعمیر و تجهیز بخش های مختلف بیمارستان، خرید دستگاه الکتروشوک برای مرکز شهری و روستایی شاندرمن و تسهیل در روند ساخت پروژه ساختمان مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شاندرمن از موارد ضروری حوزه بهداشت این شهرستان است که امیدواریم با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان این موارد مورد توجه قرارگیرد

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست نیز با اشاره به رشد نظام بهداشت و درمان ماسال طی سال‌های اخیر، اظهار کرد: این شهرستان همچنان نیازمند توجه است.

وی با اشاره به حضور گردشگران و مسافران در ماسال، افزود: با توجه به جمعیت ساکن و جمعیت مسافر در ماسال، لازم است بیشتر به توسعه خدمات در شهرستان توجه شود.

دکتر آشوبی همچنین با حضور در واحد بهداشت محیط و کار، آخرین وضعیت شناسایی، صید احتمالی و بهسازی محیط را از پشه آئدس مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و بر ضرورت توجه بیشتر به این مهم، تأکید کرد.

 

دکتر حسن محمدیاری نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای ارتقای نظام سلامت حوزه انتخابیه طوالش، اظهار کرد: بیمارستان رسالت ماسال نیازمند پزشکان متخصص، پرستار و دیگر نیروی انسانی مورد نیاز است.

وی همچنین بر ضرورت توسعه و تجهیز زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در ماسال تاکید کرد.

 

لازم به ذکر است رئیس دانشگاه علوم پزشگی گیلان ضمن حضور در گلزار شهدای شهرستان ماسال وتجدید میثاق با آرمانهای شهدا با خانواده شهید مدافع سلامت شهید راحله روشنگر دیدار کردند ودر ادامه از مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی ماسال بازدید کردند و خدمات سلامت محور در این مراکز را مورد بررسی قراردادند.

 

مسوولان‌ دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی دکتر حسن محمدیاری- نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ومهندس گیل چالانی فرماندار شهرستان ماسال از بخش‌های اورژانس، بستری، کودکان، دیالیز، آزمایشگاه، بستری و پشتیبانی بیمارستان رسالت بازدید کردند و در جریان کم و کیف خدمات درمانی به مردم قرار گرفتند./انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه ۵۰ و ۶۰

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه …