چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور فرماندار رشت، صورت پذیرفت ؛ تجلیل از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) فرمانداری رشت

با حضور فرماندار شهرستان رشت از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) فرمانداری، تجلیل شد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، علی فتح اللهی فرماندار رشت در آیین تجلیل از بسیجیان پایگاه امام علی(ع) فرمانداری رشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: بسیج یک نهاد مردمی است که در تمامی لایه‌های جامعه و عرصه های حساس با ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی حضور دارد.

وی افزود: سپاه و بسیج همیشه در راس خدمت رسانی به مردم هستند و از ابتدای همه گیری بحران کرونا در شهرستان، خدمات ارزنده ای در راستای تولید و توزیع ماسک، توزیع بسته های کمک معیشتی، ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و محلات ، اجرای طرح شهید سلیمانی و اجرای واکسیناسیون سراسری ارایه کرده اند.

فرماندار رشت با بیان اینکه تفکر بسیجی تنها راه حل مشکل امروز کشور است، افزود: روحیه بسیجی حاکم بر جامعه، پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل تهدیدات است که دشمنان نیز از همین روحیه و تفکر ناب هراس دارند.

مهندس فتح اللهی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان بسیجی فرمانداری رشت، توصیه کردند که در دوران کاری در مجموعه های اداری خود باید قدر فرصت به وجود آمده در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم را بدانیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کارکنان بسیجی پایگاه امام علی (ع) فرمانداری رشت توسط فرماندار رشت تجلیل شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …