چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور فرماندار رضوانشهر در مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد این شهرستان

همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس ،مراسم گرامیداشت این روز بزرگ و تاریخی با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه، اعضای شورای تامین، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین رزمندگان عملیات بیت المقدس، اقشار مختلف مردم و دیگر مسئولین شهرستان در مسجد جامع رضوانشهر برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه وصایای شهدا باید چراغ راه هدایت مسئولان باشد، گفت: تبیین فرهنگ ایثار، صبر و استقامت یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز است که باید در دستور کار مسئولین باشد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، مهندس سید نادر صفوی میرمحله در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر(حماسه سوم خرداد) این شهرستان با گرامیداشت این روز مهم و تاریخی گفت: آزادسازی خرمشهر نماد عزت ملی و ایستادگی ملت ایران است و یادآور دلاور مردی ها و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام راحل است.

وی تاکید کرد: امروز دشمن در جنگ ترکیبی به فکر نفوذ بین جوانان است، که اجرای برنامه های فرهنگی عملیات خنثی کننده مقابل نقشه های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی است و باید بیش از گذشته در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان کار جهادی انجام داد و تبیین فرهنگ ایثار ، صبر و استقامت یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

فرماندار رضوانشهر گفت: بهترین و مهم‌ترین علتی که زمینه‌سازی آزادسازی خرمشهر را فراهم کرد، اتحاد و همفکری رزمندگان اسلام بود که با الهام از آیات خداوند متعال و منویات امام(ره) در این حماسه نقش‌آفرینی کردند.

صفوی اضافه کرد: یکی از عوامل پیروزی در عملیات بیت المقدس، تحول روحی و معنوی در مردم و حضور فعال آنان در جبهه های نبرد بود.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه و جناب سرهنگ عزیزی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیز ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر سخنان مبسوطی ایراد نمودند و همچنین یکی از رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس به بیان خاطراتی در این راستا پرداختند و در پایان از خانواده شهدا و رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس تجلیل بعمل آمد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …