چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور مسئولان «قوامی‌پور» رئیس تعزیرات حکومتی رودسر شد «فرامین قوامی‌پور» رئیس اداره تعزیرات حکومتی رودسر شد.

خبرگزاری فارس: «قوامی‌پور» رئیس تعزیرات حکومتی رودسر شد

 با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، فرماندار رودسر و امام جمعه چابکسر و جمعی از مدیران شهرستانی «فرامین قوامی‌پور» بعد از ظهر امروز به عنوان مدیر جدید تعزیرات حکومتی رودسر معرفی و از تلاش‌های «حسن تقی‌پور» رئیس قبلی این اداره قدردانی شد./فارس

امام جمعه چابکسر در این مراسم با بیان اینکه ما در جامعه اسلامی مسئول هستیم نه رئیس، اظهار کرد: مسئولیت در حکومت اسلامی افتخاری است که نصیب ما می‌شود و باید خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم ولایتمدار باشیم.

حجت‌الاسلام محمود کشاورز، ولی فقیه را در زمان غیبت جانشین امام زمان (عج) دانست و افزود: مسئولیت‌ها در نظام ما موقت هستند و باید در پایان کار در محضر عدل الهی پاسخگوی رفتار خود باشیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به مردم اصل است، تصریح کرد: خدمت به مردم عبادت است و ما باید در راستای رضایتمندی مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه حرکت کنیم.

About

Check Also

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در مجمع عمومی سال مالی ۱۴۰۲ عنوان نمود: افزایش سودآوری عملیاتی ۴۷ درصدی نسبت به سال قبل و اخذ تندیس های زرین کیفیت و صنعت سبز کشوری، نشان از راهی پر امید جهت خدمت گذاری مضاعف به مردم شریف استان گیلان و استحکام بیش از پیش سازه های شمال کشور می‌باشد

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در …