چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور مسئول امور بانوان شهرستان لاهیجان صورت گرفت:  بازدید از آموزشگاه هنرهای تجسمی یک بانوی هنرمند

با حضور مسئول امور بانوان شهرستان لاهیجان صورت گرفت:

بازدید از آموزشگاه هنرهای تجسمی یک بانوی هنرمند

مسئول امور بانوان شهرستان لاهیجان به همراه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از آموزشگاه هنرهای تجسمی گویا بازدید کردند

به گزارش همای خبر و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ در این دیدار صمیمانه که صبح روز شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ صورت گرفت بانو ابوالحسن پور مسئول امور بانوان شهرستان لاهیجان به همراه فاطمه دوستی کارشناس فرهنگی و روابط عمومی اداره از محل فعالیت آموزشگاه هنرهای تجسمی گویا به مدیریت زهرا کریمی پور دیدن کردند.

 

ابوالحسن پور ضمن قدردانی از تلاشهای این بانوی هنرمند ، در خصوص فعالیت اجتماعی بانوان گفت: وقتی یک زن براساس تمایل شخصی یا اجبار اقتصادی به کار خارج از منزل می پردازد، شغل او بخشی از زندگیش را تشکیل می دهد چنانچه شرایط خانوادگی، اجتماعی و شغلی برای ایجاد تعادل میان کار و زندگی مناسب باشد، احساس آرامش ایجاد می شود وعملکرد خانواده بهبود می یابد به صورت کلی اشتغال زنان اثرات مفید و موثری برای خانواده به همراه خواهد داشت.

 

وی در ادامه افزود: تاثیرات ناشی از فعالیت های هنری زنان و میزان کیفیت زندگی آنان در ابعاد سلامت جسمی، روانی و روابط اجتماعی بالاتر از میانگین است و تاثیرات ایجاد شده منجر به تامین انواع نیازها شده که نتیجه آن کیفیت زندگی متفاوت این زنان نسبت به دیگر زنان است.

 

در ادامه این دیدار زهرا کریمی پور در خصوص سابقه فعالیت و سبک هنری خود توضیحاتی را عنوان کرد

وی تاکنون در ۲۲ نمایشگاه گروهی مشارکت داشته است و اخیرا دو نمایشگاه انفرادی با عنوان “گلها انسانند” و “حبس اجباری” در نگار خانه استاد محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا کرده است.

 

لازم بذکر است نام و دو اثر نقاشی از این هنرمند در کتاب “پل طلایی به دنیای هنر”به ثبت رسیده است. کتاب “پل طلایی به دنیای هنر” مجموعه‌ای از آثار هنر‌های تجسمی هنرمندان ایرانی و خارجی است که ۲۵۰ اثر از ۱۴۰ هنرمند جوان ایرانی و خارجی از جمله کشور‌های هلند، ژاپن، هند، اندوزی، فرانسه و استرالیا در آن گردآوری شده است.

 

زهرا کریمی پور کارشناس هنرهای تجسمی گرایش نقاشی عمومی ، مدت ۱۲ سال است که به این هنر می پردازد .آموزشگاه گویا به مدیریت این بانوی هنرمند به نشانی میدان معلم ، خیابان هاشمی نژاد مجتمع تجاری شریعتی طبقه سوم واحد ۷ می باشد/انتهای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …