چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور مسوولین و کارکنان سما لاهیجان و سیاهکل در خانه آمین و سرای سالمندان در آستانه عید نوروز


همای گیلان، مسوولان و کارکنان مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل در آستانه عید نوروز و به منظور ترویج فرهنگ نوعدوستی و مهربانی با حضور در خانه آمین و همچنین سرای سالمندان لاهیجان لحظاتی را در کنار آنان سپری نمودند و به گفت و گو با آنان نشستند.
در این دیدارهای صمیمانه که در آستانه عید نوروز و همچنین به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری انجام گرفت دکتر ضیا ظریفی معاون دانشگا در امور سما لاهیجان و سیاهکل نیز حضور داشت.
افشار ضیاظریفی در دیدار کودکان خانه آمین در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان و پرسنل خدوم این مرکز، از آمادگی سما لاهیجان برای دعوت از کودکان خانه آمین در برنامه های فرهنگی و ورزشی این معاونت خبر داد و خاطرنشان نمود: آمادگی داریم در مسابقاتی و کارهای فرهنگی که برای دانش آموزان مان برگزار می کنیم بچه های خانه آمین نیز در این برنامه ها مشارکت داشته باشند تا بتوانیم در حد خودمان فضای شاد و مفرحی برای این عزیزان ایجاد نماییم.
رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل همچنین از کارکنان و پرسنل سرای سالمندان لاهیجان نیز تقدیر و تشکر نمود و برای آنان آرزوی توفیق بیشتر در خدمت به عزیزان سالمند مسالت نمود.
در پایان این دیدارها از طرف خانواده سما هدایایی به رسم یادبود به فرزندان خانه آمین و سرای سالمندان لاهیجان اهدا شد .
لازم به ذکر است که خانه آمین مرکز نگهداری از کودکان معلول بی سرپرست زیر چهارده سال می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …