چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،استاندار گیلان و فرماندار رشت در مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیر در رشت

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار گیلان و فرماندار رشت، با حضور در مصلی امام خمینی (ره) رشت، در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و شهدای هفت تیر، شرکت کردند.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سفر یک روزه به استان گیلان، با همراهی دکتر اسدالله عباسی استاندار و آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، دکتر حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت و جمعی از مدیران استانی، با حضور در مصلی امام خمینی (ره) رشت در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و شهدای هفت تیر که همزمان با هفته قوه قضائیه برگزار شد، شرکت کردند.

حضور در مراسم یادواره شهید خوش سیرت و دیدار با خانواده های معظم شاهد، جانبازان و ایثارگران در آستانه اشرفیه از دیگر برنامه های سفر معاون رئیس جمهوری به گیلان است.

پیش از این مراسم نیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار گیلان با حضور در گلزار شهدای رشت و قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …