چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور موثر دکتر ضیاظریفی در همایش ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سیرجان

دکتر افشار ضیاظریفی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان به عنوان عضو کمیته علمی همایش ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در این رخداد علمی حضور یافت.

لازم به ذکر است که همایش مذکور با مشارکت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، اداره تعاون، کار و امور اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، سازمان جهانی ایمنی دفتر ایران، دانشگاه صنعتی سیرجان، دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان، شرکت توسعه آهن فولاد و شرکت سنگ آهن گهر زمین در شهرستان سیرجان برگزار شد و  با سخنرانی های نخبگان علمی مرتبط با مباحث این همایش همراه بود.

محورهای این رخداد علمی کشور نگاهی ویژه به «مباحث ایمنی، سلامت و محیط زیست» بود.

از محورهای مورد بحث دیگر این رویداد علمی تحلیل معیارهای بهداشت و ایمنی و محیط زیستی در معادن و صنایع، نیروگاه ها و شرکت های صنعتی و معدنی، بیمارستان ها، خطوط انتقال گاز، نفت و پروژه های کوچک و بزرگ عمرانی، ارزیابی فرهنگ ایمنی و آموزش و نقش آن در توسعه پایدار شهری، بررسی مدیریت بحران و پارامتر های موثر در HSE، بررسی چالش های محیط زیستی و آلودگی های محیطی و مدیریت پسماندهای صنعتی، شهری و معدنی بود.

لازم به ذکر است که افشار ضیاظریفی دارای درجه دکتری در رشته مهندسی اکتشاف معدن بوده و طی چندین سال به صورت کاربردی در اکتشافات اورانیوم ایران در سازمان انرژی اتمی فعالیت داشته و مقاله ها و گزارش های متعددی در زمینه اکتشاف مواد معدنی و مواد پرتوزا در سوابق فعالیت های علمی و اجرایی وی موجود می باشد. و حضور وی به عنوان عضو کمیته علمی همایش مذکور نشان از وزانت علمی وی و همچنین توجه ویژه جامعه صنعتی و علمی به دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …