چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور ۷۲ نفر از نجاتگران هلال احمر گیلان در آزمون تربیت مربی کمک های اولیه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: ۷۲ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در آزمون تربیت مربی کمک های اولیه شرکت کردند که در صورت قبولی بعنوان مربی کمک های اولیه با جمعیت استان همکاری می کنند.

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان
مهدی ولی پور بیان کرد: ۷۲ نفر از نجاتگران که دارای مدرک کارشناسی بوده و دوره های آموزشی عمومی امداد و نجات و پیش بیمارستانی را در جمعیت طی نموده در آزمون عملی شامل اداره کلاس و فن بیان شرکت نموده که قبول شدگان مصاحبه حضوری در آزمون کتبی شرکت می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به تعداد مربیان اظهار کرد: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای ۱۴۰ مربی امداد و کمک های اولیه درجه سه و دو می باشد.

در ادامه مانی علی اصغری معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر گیلان گفت: علاوه بر برگزاری آزمون مربیان، دوره آموزشی و توجیهی بدو خدمت جهت کارکنان جدید الاستخدام هلال احمر گیلان به منظور آمادگی و آشنایی آن ها با ساختار اداری و کار تیمی ، اخلاق حرفه ای و سازمانی در حال برگزاری می باشد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۱ نفر از کارکنان هلال احمر گیلان در این دوره آموزشی که با هماهنگی مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار می شود، حضور دارند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …