چاپ مطلب چاپ مطلب

حمایت نمایندگان محترم مردم شریف گیلان لازمه تقویت و توسعه نظام استاندارد

همای خبر به نقل از روابط عمومی استاندارد گیلان طی بازدید و نشست جبار کوچکی نژاد نماینده محترم مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل، معاونین و کارشناسان استاندارد، مسائل و مشکلات مبتلا به’ اداره کل طرح و رهنمودهای ارشادی ارائه گردید.
مدیر کل استاندارد گیلان در این نشست به تشریح وظایف و تکالیف قانونی اداره کل پرداخت و ضمن برشمردن دامنه وسیع فعاایتهای استاندارد در حوزه های مختلف منجمله ارزیابی انطباق تولیدات داخل و صادرات و واردات ؛ حوزه ترویج، آموزش و تدوین و همچنین حوزه خدمات، به موضوع صدور گواهینامه استاندارد حلال پرداخت و گفت : حسب قانون سازمان ملی استاندارد تنها مرجع رسمی و قانونی صدور پروانه حلال در کشور می باشد.
وی با توجه به دامنه گسترده و با اهمیت وظایف استاندارد گفت: این اداره کل در راستای  تقویت و توسعه نظام استاندارد به حمایت و همیاری نمایندگان محترم مردم، نیاز دارد.
در ادامه جبار کوچکی نژاد یکی از نمایندگان مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ارج نهادن به اقدامات و تلاش های مجموعه استاندارد، به نقش و اهمیت استاندارد در تمام ابعاد مختلف زندگی اقشار جامعه اشاره و تأسیس و راه اندازی پژوهشکده استاندارد استان در حوزه کشاورزی را خواستار و تأکید کرد: این موضوع و رفع مشکلات و مسائل اداره کل و  سازمان ملی استاندارد را در مجلس شورای اسلامی بصورت ویژه پیگیری خواهد کرد.
وی در پایان ضمن دیدار وگفتگو با کارشناسان و مسئولان بخش های مختلف از چند آزمایشگاه اداره کل نیز بازدید نمود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …