چاپ مطلب چاپ مطلب

خانم رخشانی مدیر منابع انسانی شرکت سپید ماکیان: شرکت سپید ماکیان بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی و بوقلمون در کشور است

 

خانم رخشانی مدیر منابع انسانی شرکت سپید ماکیان: شرکت سپید ماکیان بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی و بوقلمون در کشور است

شرکت سپیدماکیان  یک شرکت پیشرو در صنعت طیور و بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی و بوقلمون کشور است که در سال ۱۳۵۹ هجری شمسی در استان گیلان تاسیس شد. فعالیت های این شرکت عبارتست از مدیریت کل چرخه تولید گوشت مرغ و بوقلمون شامل مزارع مرغ مادر، کارخانه جوجه کشی، مزارع پرورش مرغ گوشتی، کارخانه دان پلت، کشتارگاه صنعتی، کارخانه قطعه بندی، فرآوری گوشت و در نهایت توزیع محصول نهایی می باشد.

شرکت سپید ماکیان با دارا بودن بیش از ۳۰۰ سایت در استانهای گیلان، تهران، قزوین، زنجان، اذربایجان غربی و شرقی در حال حاضرسهم اشتغال مستقیم   ۴۷۰۰ نیروی انسانی را با مرکزیت استان گیلان را دارد.

به گزارش خبرنگار همای خبر، خانم رخشانی مدیر منابع انسانی شرکت، در حاشیه نمایشگاه صدرا که از تاریخ ۲۷ لغایت ۲۹ آذر ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، هدف از رویداد صدرا را (صنعت، اشتغال، دانشگاه) عنوان کرد.

خانم رخشانی مدیر منابع انسانی شرکت سپیدماکیان افزود:بالاترین معیارهای کیفیت ، امنیت بهداشتی و سلامت غذا برای مصرف کننده در نظر گرفته شده است.
وی افزود: راهبرد شرکت سپید ماکیان تهیه و توزیع گوشت مرغ با بهترین کیفیت و در سالم ترین شرایط از نظر بهداشتی با حفظ ارزش غذایی و قیمت مناسب برای مصرف کنندگان می باشد.وی افزود:
با توجه به فاصله موجود بین دانشگاه و صنعت که در سال‌های گذشته شاهد آن بودیم ، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می تواند در شناسایی رشته های مورد نیاز صنعت ، اشتعال فارغ التحصیلان و معرفی موقعیت های  شغلی در صنایع علی الخصوص صنعت طیور سهم بسزایی داشته باشد.وی یاداورشد:

به دلیل عدم شناسایی نیاز های صنعت با کمبود تقاضای کار در بعضی از رشته ها و به صورت خاص رشته های مرتبط با علوم دامی هستیم ، که جهت رفع ان رایزنی های با دانشگاه آزاد و دانشگاه گیلان صورت گرفته که منجر به جذب دانشجوی بورسیه در این رشته ها شد، بدینوسیله از کلیه نخبگان و افراد مستعد دعوت می‌شود که از این امکان ایجاد شده استفاده نمایند.
به نظر می‌رسد این رویداد بتواند پل ارتباطی خوبی بین صنعت و دانشگاه باشد، در صورت استمرار آن  سهم قابل توجهی در حوزه اشتغال استان خواهد داشت.
رخشانی ادامه داد: فعالیت سپید ماکیان  در استانهای گیلان، تهران، قزوین، زنجان، اذربایجان غربی و شرقی هم فعالیت دارد.
اختصاصی همای خبر عطیه نصرتی

About مدیر خبر1

Check Also

کشت بادام زمینی در آستانه اشرفیه آغاز شد

کشت بادام زمینی در آستانه اشرفیه آغاز شد معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی …