چاپ مطلب چاپ مطلب

خبرنگاران ماسال: آئیین تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان ماسال برگزار شد

فرماندار‌ماسال در این مراسم تقارن ۲۶ مرداد را با ایام اسارت حضرت  زینب(س) مغتنم شمرده و بیان کرد اگر پرچم ایران اسلامی سرافراز است از استقامت و پایداری آزادگان، جانبازان و ایثارگران است.

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال مهندس گیل چالانی در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان ماسال که امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سالن اجتماعات شهید خیرخواه  فرمانداری  برگزار شد بیان کرد : صبر  واستقامت و وفاداری شما عزیزان  در ۸ سال از دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا بود.

وی بیا بیان اینکه امروز اگر آبروییی  داریم به برکت مقاومت، صبرو استقامت آزاداگان و نیز خانواده های معظم ایشان  بوده که جوانی،  شور و شاف خود را فدای نظام کردند و  با خدای خود معامله کردند و اگر در نظام مقدس، دارای استقلال سیاسی و نظامی هستیم به برکت فداکاری شما و همرزمان شما بوده است .

فرماندار با اشاره به قدرت استکبار جهانی که دوران طاغوت  همیشه بر ایران چیره بود گفت:  یک روزی ملزم بودیم تصمیمات قدرتمندان جهان را تکریم کنیم ولی امروز ایران اسلامی از لحاظ قدرت سیاسی تعیین کننده است و نیز در عرصه های مختلف حرفی برای گفتن دارد و در بحث نظامی در منطقه و جهان سرآمد هستیم که این موضوع از استقامت و جانفشانی های شما بزرگواران بوده است .

گیل چالانی تصریح کرد: اگرامروز هیچ قدرتی نمیتواند گوشه چشمی به ایران داشته باشد فقط به قدرت نظامی نیست بلکه وجود افردای است که جان خود را فدای انقلاب و اسلام کرده اند وخواهند کرد و چه بسا در ۸سال جنگ تحمیلی این امر مهم اثبات شده که قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان است و الگوی نسلهای جوانان برای ما و جوانان امروز و فرداست
وی گفت اعتقاد دارم به برکت وجود جانبازان و ایثارگران و خانواده شهداست  که توانستیم به مناصب مدیریتی برسیم و باید در این امر خطیر با جان و دل در خدمت به این عزیزان و مردم شهید پرور و ولایتمدار باشیم .

فرماندار اظهار داشت: نسبت به مطالبات کسانی که برای این نظام جان دادند وقدم برداشتند با جان و دل پای کار هستیم و مطالبات  را اخذ خواهیم کرد
ایشان از کسانی که در زندانها  بعثی گرفتارو اسیر  بودند و در حال حاضر به شهادت نائل آمدند یاد نمود.

در پایان از تمامی آزادگان سرافراز شهرستان ماسال با اهداء لوح سپاس و هدایا تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilair

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …