چاپ مطلب چاپ مطلب

خبرنگاران گیلانی ۲۳ مرداد با حضور مدیران استانی و کشوری تجلیل می‌شون

همای گیلان:قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی گفت‌و‌گویی افزود: زمان برگزاری مراسم روز خبرنگار و همایش تجلیل از خبرنگاران گیلان پیش از این ۱۹ مرداد اعلام شده بود که به دلیل برگزاری باشکوه‌تر مراسم، هماهنگی برای حضور مسوولان کشوری و استانی و ازدیاد برنامه‌های تجلیل توسط دستگاه‌های مختلف در این ایام، به روز پنجشنبه بیست و سوم مرداد ماه موکول شده است.

ShowImage (1)

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ۹۳ در سالن شهید انصاری (وارش) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود.

مصفا خاطرنشان کرد: در این مراسم از ۳۵۰ خبرنگار مطبوعات، دفا‌تر خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مجوزدار گیلان و سرپرستی نشریات در استان تقدیر خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: این خبرنگاران بر اساس تلاش در عرصه‌های خبری از سوی مدیران مسوول نشریات و مدیران خبرگزاری‌ها معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین تجلیل از خبرنگارانی که در سال ۹۲ موفق به کسب مقام کشوری یا بین المللی شده‌اند و خانواده چهار خبرنگار متوفی گیلان از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این اداره‌کل در مقوله‌های فرهنگی و هنری، سیاست واسپاری فعالیت‌ها به اصحاب این حوزه را در پیش گرفته است، یادآور شد: برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، در راستای همین سیاست به خانه مطبوعات واگذار شده است.

هفدهم مرداد ماه به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی که در سال ۱۳۷۷ به دست نیروهای طالبان در افغانستان به شهادت رسید از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است. /روابط عمومی

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …