چاپ مطلب چاپ مطلب

خبری کوتاه و در خور قدردانی؛ به مناسبت انتخاب دکتر عباس پورشیخیان/ سحر عامری مدرس دانشگاه

اختصاصی همای گیلان، خبر خیلی کوتاه ولی عمیق است و من به عنوان یک گیلانی با شنیدن این خبر کوتاه مشعوف می شوم و مانند بسیاری از گیلانیان واهالی رشت به خودم می بالم.
در تاریخ ۱۳ آذر ۹۸ در سالن همایش های برج میلاد ودر همایش بیمه و توسعه که با حضور رئیس جمهوری، وزیر اقتصاد، نمایندگان مجلس ،فعالان اقتصادی و مدیران عامل شرکت های بیمه برگزار شد ، ۳تن از برترین های صنعت بیمه ایران برگزیده شده و مورد تقدیر قرار گرفتند که یکی از آنان جناب آقای دکتر پورشیخیان معاون محترم بازاریابی و امور نمایندگان بیمه ایران استان گیلان می باشد.
این تقدیر به مناسبت روز ملی بیمه انجام شده است و من به عنوان یکی از علاقمندان به نمایندگی بیمه ایران در استان گیلان _که عنقریب مجوز نهایی نمایندگی را دریافت می کنم_ بارها برای دریافت رهنمود نزد مدیران ارشد بیمه حضور یافتم. از مدیر کل محترم جناب اقای فلکیان و معاونت فنی جناب آقای دکتر پور اکبر درس ها آموخته ام و افق ذهنی و معنایی من نسبت به وظایف بیمه و تعامل بین بیمه گر و بیمه گذار گسترده تر شد.
برای دریافت مجوز بارها نزد آقای دکتر پورشیخیان نیز حضور یافتم ، ایشان شخصی مطلع ، متخصص و متواضع هستند که در برخورد با سایر ارباب رجوع و بویژه نمایندگان شرکت در استان با رویی گشاده و مناعت طبع برخورد می کنند که رفتار ایشان می تواند مانند منش سایر مدیران خصوصا آقایان فلکیان و پوراکبر الگویی برای من وسایر مسئولان نمایندگی ها باشد.
من بر این باورم که انتخاب آقای دکتر پور شیخیان رفتاری درست و منطقی بوده و تقدیر از آقای دکتر پورشیخیان صرفا تقدیر از شخص ایشان نیست بلکه تقدیر از تمام کسانی است که در ستاد مرکزی بیمه ایران استان و بیمه گران کل استان گیلان مشغول خدمتند و می کوشند تا صادقانه امنیت روانی و مالی بیمه گذاران را تامین نموده و آنان را به حریمی از آرامش رهنمون سازند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فضای مجازی و تاثیرآن بر گسترش پدیده بدحجابی در جامعه ایرانی

فضای مجازی و تاثیرآن بر گسترش پدیده بدحجابی در جامعه ایرانی حجاب و عفاف، از …