چاپ مطلب چاپ مطلب

خبر توقف پخش سریال «ستایش ۲» به دلیل پایین بودن کیفیت آن را نادرست و شایعه است

همای گیلان:آرمان زرین‌کوب در گفت‌وگویی کوتاه درباره‌ی روند تولید فصل سوم مجموعه «ستایش» توضیح داد و خبر توقف پخش سریال «ستایش ۲» به دلیل پایین بودن کیفیت آن را نادرست و شایعه خواند.

download (1)
به گزارش جنوب نیوز، زرین‌کوب در پاسخ به اینکه قرار است داستان «ستایش ۲» قرار است چند بخش دیگر ادامه داشته باشد؟ گفت: فصل دوم این مجموعه تا قسمت ۷۰ ادامه دارد و پخش «ستایش ۲» تا اواسط مرداد ماه به طول می‌انجامد.

او درباره ساخت فصل سوم مجموعه «ستایش» هم توضیح داد: دستور تولید فصل سوم «ستایش» از جانب شبکه صادر شده و با توجه به حساسیت مدیر محترم شبکه سه و مدیر محترم گروه فیلم و سریال درباره تولید مجموعه، جلسه‌ای برای سرعت در روند نگارش و تولید با من و نویسنده برگزار شد. فصل سوم شامل ۳۰ قسمت دیگر می‌شود، یعنی فصل سوم در قسمت ۱۰۰ تمام می‌شود.

زرین‌کوب درباره اینکه از نظر جذب مخاطب و طبق آمار تلویزیونی، «ستایش ۲» چند درصد مخاطب دارد؟ گفت: «ستایش» از معدود مجموعه‌های هفتگی تلویزیون است، بیشتر مجموعه‌ها هر شب روی آنتن می‌روند. از نظر جذب مخاطب و میزان بیننده بین این دو نوع مجموعه تفاوت وجود دارد. طبق نظرسنجی تلویزیون «ستایش ۲» ۶۴ درصد بیننده دارد. این برای یک مجموعه هفتگی آمار قابل توجهی است و نشان می‌دهد مخاطبان تلویزیون فصل دوم این مجموعه را به دلیل داستان پرکشش و جذاب آن می‌پسندند.

داریوش ارجمند،‌ نرگس محمدی‌، مهدی سلوکی‌، سیما تیرانداز‌، حدیث میرامینی،‌ امیرمحمد زند‌، رامسین کبریتی بازیگران ستایش ۲ هستند.

داستان «ستایش ۲» به این شرح است:‌

۲۲ سال از فرار ستایش و فرزندانش می‌گذرد؛ اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می‌کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است. او حالا صاحب رستورانی در رودسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی‌کند سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد.

مرجع: ایسنا

About

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …